Internet Explorer - Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
434
Probleem : Als ik een e-mail ontvang met daarin een link naar een url en ik klik daarop dan komt "het handje" in beeld maar er gebeurt niks. Hij opent de Explorer NIET.


Wie heeft de oplossing ?
 
En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.
 
Reactie

Gezina

Helaaaaas het heeft niets geholpen. Misschien ligt het aan Outlook Express. Kan ik die ergens "herstellen" ?
 
Misschien eerst dit proberen: Wanneer u op een hyperlink in een e-mailbericht of op een webpagina...

Symptomen
Wanneer u op een hyperlink in een e-mailbericht of op een webpagina klikt of met de rechtermuisknop klikt op een hyperlink op een webpagina en vervolgens klikt op Openen in nieuw venster, treden een of meer van de volgende problemen op:
* Er gebeurt niets.
* Het nieuwe venster is leeg.
* Er wordt een bericht over een scriptfout weergegeven.

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:
Sluit alle geopende programma's af.
Klik op Start en klik op Uitvoeren.
Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)
 
Reactie

Soms is een PC net een mens !!! Vanmorgen heb ik hem opgestart en whalaa. THANX ANYWAY
 
Kan zomaar zijn dat na het uitvoeren van mijn 1e tip je de pc even moet herstarten, soms heeft MS een schop nodig. :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan