Internet Explorer Probleem foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DIDIL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2007
Berichten
3
Hallo ik heb sinds gister een probleem met Internet Explorer. Als ik het wil opstarten krijg ik een melding 'In Internet Explorer is en fout opgetreden...' en sluit het af. :confused:

Mozilla Firefox werkt wel gewoon maar ik ben Iexplore gewend en heb ik dus liever. Ik heb Spybot S&D gedaan, CCleaner en de nieuwste versie van Iexplorer geinstalleerd maar zonder success.

Heel irritant dus. Hebben jullie een oplossing? Bij voorbaat dank!
 
Als het om IE7 gaat, deze komt binnen en moet uitpakken, gaat dat goed is er niets aan de hand, pakt IE7 niet goed uit gaat heb je een probleem.
 
Nou eergister bleef mijn Internet hangen (toen IE6) en daarna als ik IE open krijg ik die foutmelding meteen en sluit IE daarna ook af.

Toen heb ik Internet geupdate en heb ik nu dus IE7 maar het probleem doet zich voort.

Ik open zeg maar IE7 ik zie het scherm, er staat verbinding maken (maar nog geen site) de foutmelding staat er al, ik kan voor de rest niks doen dan de foutmelding sluiten (niet verzenden) en daarna sluit de browser zich ook.
 
Probeer het volgende. Ga in IE7 via Extra naar Internetopties, kies het tabblad Beveiliging. Klik op de knop "Standaardniveau", en dan "Toepassen". Ga naar het tabblad Geavanceerd, klik op de knop "Geavanceerde instellingen herstellen" en klik op "Toepassen". (Let op: niet klikken op de knop "Opnieuw instellen".) Sluit alle vensters en IE7 af en herstart voor alle zekerheid je PC. Heeft dat geholpen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan