Internet Explorer Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

SabZero

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Ten eerste: Hi dit is SabZero, ik ben nieuw hier!

Sinds 3 dagen doet mijn internet explorer raar. Alles doet goed behalve als ik op knopjes op sits druk (bijv. ik tik iets in google en dan druk ik op enter of click ik search doet hij niks) dus buttoms van de sites kan ik niet klicken.

Ik heb geprobeerd om mijn system te herstellen maar dat lukt ook niet, krijg ik een melding van "de herstellen is niet voltooid" geen idee hoe dat komt.

Ik heb wel FireFox geinstalleerd en hij doet het gewoon goed.......maar alleen bij internet explorer niet! Waarom?

Weet iemand een oplossing voor dese probleem?

Alvast bedankt.

Welkom op Helpmij!
Probeer het volgende. Je hebt IE6?
Ga via Extra naar Internet-opties, dan tabblad Geavanceerd, scroll naar het kopje "Surfen" en zet een vinkje voor de regel: "Browser extensies van derden inschakelen (herstarten van IE noodzakelijk).
Helpt dat?

Probeer explorer onder software te verwijderen en explorer op nieuw te updaten onder microfoft update.

Verplaatst naar Microsoft Internet Explorer.
Vraag heeft niets met een webserver te maken.

Welkom op Helpmij!
Probeer het volgende. Je hebt IE6?
Ga via Extra naar Internet-opties, dan tabblad Geavanceerd, scroll naar het kopje "Surfen" en zet een vinkje voor de regel: "Browser extensies van derden inschakelen (herstarten van IE noodzakelijk).
Helpt dat?

Bedankt voor jullie reacties, maar ik heb nog steeds zelfde probleem.

Boeing @ het staat al aangevinkt.

Iemand zei ook dat ik dit moest proberen: internet opties>programmas>invoegtoepassingen beheren= en dan alles uitschakkelen en kijken of het dan lukt maar tog niet gelukt.

Maar hoe kun je dan internet explorer verwijderen want het staat niet bij software?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan