Internet Explorer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

agnesk

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Mijn laptop geeft aan dat er een (draadloze) verbinding is en MSN Messenger werkt als normaal. Als ik naar Internet explorer ga, zie ik dat hij de pagina vindt, maar vervolgens krijg ik de melding dat de pagina niet weergegeven kan worden. Ik heb dit probleem bij elke pagina die ik wil bezoeken.

Ik heb net een nieuwe virusscan geinstalleerd (AVG) en sinds een paar uur na de installatie heb ik dit explorerprobleem. Ik heb al vanalles geprobeerd en weet me nu even geen raad meer.

Iemand een idee?

Als AVG de boosdoener lijkt te zijn deinstall. hem dan eens , kijk of de problemen opgelost zijn en beraad je wat dan te doen. (b.v. een andere scanner)

AVG is overigens een heel goede gratis virusscanner, nooit probl. mee gehad.

Grtz.

Mijn laptop geeft aan dat er een (draadloze) verbinding is en MSN Messenger werkt als normaal. Als ik naar Internet explorer ga, zie ik dat hij de pagina vindt, maar vervolgens krijg ik de melding dat de pagina niet weergegeven kan worden. Ik heb dit probleem bij elke pagina die ik wil bezoeken.

Ik heb net een nieuwe virusscan geinstalleerd (AVG) en sinds een paar uur na de installatie heb ik dit explorerprobleem. Ik heb al vanalles geprobeerd en weet me nu even geen raad meer.

Iemand een idee?

Welke versie van AVG is het?
En is het een betaalde of een Free-versie?

Hoi,

Als je zeker weet dat je probleem is begonnen direct of kort na het installeren ervan, dan zou ik AVG eens verwijderen (eerst afsluiten door rechtsklikken op het icoon in het systeemvak en hierna via het configuratiescherm > Software (XP) of Programma's en onderdelen (Vista) ), de computer opnieuw opstarten en CCleaner z'n werk laten doen (haalt evt. resten van verwijderde programma's wel (o.a. uit het register)
Is het probleem daarmee verholpen en weet je dat AVG op de één of andere manier de oorzaak was.
Hierop kan je verder kijken wat te doen.
Nu weet je niet zeker wat de oorzaak is .....
En is dat de oorzaak niet, dan is er geen nood aan de man van de Free-versie van AVG 8.0 is zo weer geïnstalleerd.

Laatst bewerkt:
AVG is niet de oorzaak van mijn probleem, waar ik helaas nog steeds mee zit.
Je realiseert je pas hoe afhankelijk je bent van je internetverbinding, als je er geen gebruik van kan maken!

Iemand nog een suggestie wat de oorzaak van mijn probleem kan zijn?

Alvast bedankt!

Nou, da's dan duidelijk (kennelijk heb je AVG dus een keer verwijderd ......?!).
Hoewel je zelf in je oorspronkelijke vraag de suggestie wekte dat het nu juist wél aan de installatie van AVG zou kunnen liggen, want kort daarna begon je probleem zeg je ......

Goed,

Ga eens terug naar een herstelpunt waarvan je zeker weet dat het probleem er toen nog niet was ......

Klopt, dat was ook wat ik werkelijk dacht! Maar omdat ik AVG heb verwijderd is gebleken dat het probleem niet bij AVG ligt.

Hoe kom ik bij een herstelpunt?

Zit nu achter m'n notebook met Vista en dat werkt 'geheel' anders ....

Maar in XP:

Klik op Start
En op Help en ondersteuning ....
En dan iets van '...... ongedaan maken .....' oid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan