Internet Explorer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

riavda

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2005
Goede avond,
Eerst en vooral: ik ben geen computerexpert maar ik kan wel wat met de computer werken.
Ik kan Internet Explorer en Zita en Google Chrome en het mailprogramma hotmail en internetbankieren en waarschijnlijk nog zaken die ik nog niet weet, niet openen op de vaste deskcomputer.
Ik probeerde systeemherstel uit te voeren maar dat lukt niet, telkens komt er op het scherm "fout 0xc000022".
Bij opzoeken op mijn laptop (die werkt nog) lees ik dat dit een fout is in het besturingsprogramma van Microsoft. Er staat Windows 7 op de computer.
Na het downloaden van een programma om de computer te scannen en de fouten op te sporen "FixMyPC" ben ik gestopt met proberen, het is te moeilijk voor mij.
Wat raadt u aan te doen? Afblijven en voor de zoveelste keer naar de computerwinkel. Is al 9 keer hersteld en dan is er een nieuw moederbord in gezet; was telkens "the main bios is corrupted". De computer is nieuw van februari 2013 met Windows 7.
Of kan ik dit wel zelf herstellen zonder stukken te maken?
Dank u wel en vriendelijke groeten.:)
riavda

Doe een heel simpel testje :

machine staat uit, zet 'm aan en begin gelijk op de F8 toets te drukken. Blijf dit een poosje volhouden. Na korte tijd verschijnt op je scherm de mogelijkheid om in de veilige modus te starten.

D'r staan dan diverse mogelijkheden. 1 ervan luidt : Windows opstarten met de laatst bekende en goed werkende instellingen (of een zin die bijna hetzelfde is). Kies die optie!

Lukt dit niet en heb je maar 1 jaar garantie op de machine? Dan snel daarna naar de winkel met het ding.

Voor alle zekerheid even 3 vraagjes :

je behoort wel / niet tot de categorie users die binnen Windows allerlei instellingen veranderen omdat dat leuk of interessant is om eens uit te proberen?
je bezoekt regelmatig allerlei 'vage' websites?
je download en installeert allerlei leuke, maar veelal nutteloze programma's om ze eens uit te proberen?

Laatst bewerkt:
Internet Explorer problemen

Goede morgen gast0225,
Bedankt om te willen helpen maar het lukt niet. En om op uw vraagjes te antwoorden: ik prul nooit aan de instellingen van Windows, we bezoeken enkel gerichte websites i.v.m. klassieke muziek, koken, nieuwsbrieven waar er een inlognaam en paswoord voor nodig is.
Dus, nu met de computer terug naar de winkel!
Fijne dag nog.:thumb:
riavda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan