Internet Explorer problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rayan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rayan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2007
Ik heb Internet (zegt hij toch) maar ik kan niet op Internet Explorer.
Mijn comp loopt op Windows XP Home.

Voor het geval dat jullie iets vragen ik zit nu op mijn laptop en daar gaat het wel op, zoals jullie zien.
Op mijn laptop staat Vista.

Laatst bewerkt:
Hallo !

Tja, helderziende zijn we hier niet, dus je zult wat meet informatie moeten geven.

Bijv. merk/type evt. router, bedraad of draadloos, provider, firewall aanwezig, welke browser gebruik je ?

Zo is er geen zinnig woord over te zeggen.

Greetz,

Harry.

Hallo !

Tja, helderziende zijn we hier niet, dus je zult wat meet informatie moeten geven.

Bijv. merk/type evt. router, bedraad of draadloos, provider, firewall aanwezig, welke browser gebruik je ?

Zo is er geen zinnig woord over te zeggen.

Greetz,

Harry.

hey

had wel gedacht.

Merk router: Topcom Skyr@cer WBR 7011b
Provider: Telenet
Internet Explorer 7

je hebt uberhaupt wel verbinding. werkt je msn bijvoorbeeld? kan zijn dat er een instelling fout staat.
zit je in netwerk of gewoon stand alone.

even voor de duidelijkheid, hij start internet explorer wel alleen geeft aan kan pagina niet weergeven of start hij internet explorer niet eens op

je hebt uberhaupt wel verbinding. werkt je msn bijvoorbeeld? kan zijn dat er een instelling fout staat.
zit je in netwerk of gewoon stand alone.

even voor de duidelijkheid, hij start internet explorer wel alleen geeft aan kan pagina niet weergeven of start hij internet explorer niet eens op

daar komt het erop neer ja.

nee ik vraag je een aantal dingen. moet je even zeggen welke juist is want nu kan ik nog niets.

heb je verbinding, werkt bijvoorbeeld je msn?
zit je in netwerk of standa lone?
start internet explorer op en geeft melding dat hij pagina niet kan weergeven of start hij helemaal niet op

Laatst bewerkt:
Hoi !

Start - uitvoeren cmd intrommelen.

Daarna: ipconfig /all , gevolgd door enter. Wat staat daar als IP-adres en gateway-adres ?

Komt dat laatste overeen het adres van je router ?

Probeer dan even je router te pingen.

Lukt dat niet, schakel dan de firewall uit en probeer het opnieuw.

Greetz,

Harry.

nee ik vraag je een aantal dingen. moet je even zeggen welke juist is want nu kan ik nog niets.

heb je verbinding, werkt bijvoorbeeld je msn?
zit je in netwerk of standa lone?
start internet explorer op en geeft melding dat hij pagina niet kan weergeven of start hij helemaal niet op

Msn werkt niet
IE: Pagina kan niet worden weergegeven

Hoi !

Tja, als je geen antwoord geeft op gestelde vragen kan althans ik je niet verder helpen.

Greetz,

Harry.

psyco

je hebt internet mo je instelingen van je internetexplorer staan mis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan