Internet Explorer, radiozender geeft geen geluid...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cin

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2003
Berichten
24
Hallo,

Op site's zoals foxnews.com heb ik wel beeld én geluid, maar op de site van skyradio en andere radiozenders heb ik geen geluid.....
Mediaplayer etc doet het wel.

Wat is er aan de hand met mijn pc dat ie geen geluid geeft??
 
Ja, AVG.
Mcs spyware heb ik al verwijderd, zonealarm ook...

Macromedia flash vanmorgen bij toeval geinstalleerd, omdat ik dacht dat ik daarom geen nieuwsfilmpjes in mijn browser kon zien, maar ik weet niet zeker of ik het daarvoor al had...
 
Welke browser heb je? Firefox gaf wel eens problemen met radiozenders als Skyradio.
 
Ik gebruik "gewoon" internet explorer.
Heb geluid (Creative) ook al opnieuw geinstalleerd.
 
Geplaatst door Cin
Hallo,

Op site's zoals foxnews.com heb ik wel beeld én geluid, maar op de site van skyradio en andere radiozenders heb ik geen geluid.....
Mediaplayer etc doet het wel.

Wat is er aan de hand met mijn pc dat ie geen geluid geeft??

Op foxnews.com heb je wel geluid en beeld. Dan kan het niet aan Creative liggen. Skyradio wordt afgespeeld en weergegeven door Windows Media Player. Welke versie WMP heb je? En is Windows helemaal "Up to Date"
 
W.mp 10 gebruik ik, die heb ik ook al verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, ook de Windows updates heb ik vanmorgen geinstalleerd.
 
Geplaatst door Cin
W.mp 10 gebruik ik, die heb ik ook al verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, ook de Windows updates heb ik vanmorgen geinstalleerd.

Ok.
Het lukt nog steeds niet om muziek te beluisteren van Skyradio? Probeer het ook eens zonder Firewall.

Een andere mogelijkheid is dat het op een gegeven moment erg druk is, en dan kom je er gewoon niet meer door heen!
 
Hoi Lei,

Omdat jij zei "Skyradio wordt afgespeeld en weergegeven door Windows Media Player" heb ik hem opnieuw geinstalleerd, en wat denk je : HIJ DOET HET !!
Ik heb radio 10 & Sky en 538 door elkaar aanstaan, dus alles werkt! Hihi ... nu ff keus maken waar ze de lekkerste muziek draaien op het moment.

Hartstikke bedankt Lei, toppie !!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan