Internet Explorer reageert 99/100 minuten niet. Chrome wel ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo

Internet Explorer loopt elke keer vast. Sinds kort is dat. Mijn pc werkt laatste dagen al niet naar behoren, ik wou systeem herstel doen, alleen dat liep bijna fataal af. Hij liep vast tijdens systeem herstel, en moest hem uitdrukken. Daarna met moeite aan praat gekregen, En het systeem is niet herstelt. Ik zit dus nog met een slome pc, en een IE die niet reageert. Weet iemand een oplossing. Ik heb IE 9

Een andere browser zoals chrome of firefox zal het waarschijnlijk wel doen. Die zijn overigens ook veel beter! Voor de overige problemen, misschien windows opnieuw instaleren?

Ja klopt. Ik wou dit ook doen, alleen mijn cd/dvd speler doet raar. Hij pakt de ene wel en de ander niet. Toev weet ik dat hij deze niet pakt

Je computer heeft wel heel veel kuren, heb je iets gedaan voordat dit begon, of is de computer gewoon heel oud?

Computer is 3 jaar oud. Heb sinds vorig jaar december net windows 7 schone installatie erop gezet. Dus....
Voor de rest, ja ik download of en toe is wat. Maar proggamma's zoals mbam, ccleaner etc vinden niks.

Er zijn best veel software fouten, het lijkt mij het handigst om een manier te vinden om Windows opnieuw te installeren. Heb je niet een andere dvd lezer?
En je hebt ook je drivers in orde?

Dan moet je via de BIOS zeggen dat die via de USB ding moet booten en zo opnieuw Windows installeren.
Ook zou ik je oude bestanden even op een USB zetten (een andere) en je hele schijf formatteren.

Waarom moet die van usb booten dan. Kan ik niet gewoon als ik op bureaublad ben, dat bestand openen.

god nou zeg je me wat.
Ik kan me herinneren altijd te moeten booten, maar waarom eigenlijk...
Geen idee, probeer het maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan