internet explorer start langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanders

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Als ik op mijn icoontjes druk voor internet explorer, duurt het bijna halve minuut voor dat hij opent.
Heb 1,7ghz 128mb en Windows Xp. heb ook al spyware gewist met adaware6.0. Waar zou het aan kunnen liggen, virusje?

alvast bedankt

Ook bij internetopties >je cookies >je geschiedenis en bestanden verwijderd incl. offline bestanden ???

gezien je dubbele bericht

je moet niet zoveel dubbel klikken

maar als I.E langzaam is kan je misschien

netscape of mozzilla proberen

heb vandaag ook al twee keer dubbel geklikt af en toe gaat het zo langzaam dat het kan gebeuren .
En we proberen zoveel mogelijk de problemen op te lossen en niet gelijk een alternatief zoeken , het zal toch een oorzaak hebben .

niet so serieus hoor..........

maar is een alternatief geen oplossing dan ?

en by the way natuurlijk zal het een oplossing hebben

d8 dat dit ook wel een oplossing was ookalkaniedereendiebedenken

maar mijn ervaring met mozzila en netscape zijn dat deze gewoon bij mij supersnel werken en I.E ook voor geen ..........

Geplaatst door sanders
Als ik op mijn icoontjes druk voor internet explorer, duurt het bijna halve minuut voor dat hij opent.
Heb 1,7ghz 128mb en Windows Xp. heb ook al spyware gewist met adaware6.0. Waar zou het aan kunnen liggen, virusje?

alvast bedankt

Scan ff online bij housecall

hoi Sandman is niet echt serieus bedoeld hoor :D
Ik kan niet eens serieus wezen :p

Het zou ook een virus kunnen zijn, scan eens op www.housecall.nl

een ander programma instaleren is naar mijn idee geen oplossing, maar dit geheel terzijde.....................

Groeten Oossie

Je zou eens kunnen proberen de Explorer te starten met uitgeschakelde virusscanner. Bij mij is er wel degelijk verschil. Ook kunnen Microsoft Updates vertragend werken dus ik weet niet of je die automatisch binnenhaalt mar ook hier op Helpmij lees ik wel eens over mensen die na een update een pc hadden zo traag als dikke stroop. Kijk ook even of alleen de Explorer langzaam is of dat ook andere progs hier last van hebben?

ik heb gescand en geen virussen gevonden.
En die normale internet opties , word hij ook niet sneller van

het is alleen bij internet explorer en haal automatisch die updates binnen

Offtopic vind ik meestal niet zo erg, maar om het overzichtelijk te houden heb ik de berichten die niets toevoegen aan het topic nu even verwijderd.

Elke internet pagina start langzaam op

Het oorspronkelijk geplaatste bericht is al even geleden, maar dit kwam als eerste naar boven bij google.

Let op ik heb Vista, maar volgens mij is het allemaal niet heel verschillend

Mijn internet starte ook heel langzaam op, elke pagina duurde 3 tot 4 seconden. Heel irritant als je wel een keer wil doorwerken. :rolleyes:

Wat helpt, Ga eerst naar Start / Configuratiescherm.

Volgende, klik op Internetopties.

Hierbij Internetopties is een tablad Algemeen, Op het tablad algemeen kan je Standaard zoekinstellingen wijzigen. Klik op Instellingen.

Nu opent een nieuw scherm, met links in dat scherm een rijtje met Typen invoegtoepassingen. Klik daarin op Werkbalken en extensies. klik daar dan ook weer op.

Bij Werkbalken en extensies zie je kolommen met als laatste Laadtijd. Zoek hier het programma of de programma's met lange laadtijd. Zet die programma's uit en probleem opgelost, toch?

Zoniet wens ik je veel succes.

Hoewel je bedoeling goed is, is de kans erg klein dat dit probleem nog steeds bestaat.

Deze vraag sluit ik
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan