Internet Explorer valt ineens uit na openen pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick_9312

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2005
Hey, Ik kan er maar niet achterkomen wat het probleem is. Gister had ik zomar toen ik op een site klikte bij Google dat heel internet explorer afsloot (Zonder foutmelding). Nog eens zelfde site proberen weer hetzelfde.

Nu vandaag weer op andere site klikte ik op een link (Wat gewoon dezelfde site is maar ander gedeelte) en weer valt internet explorer uit ELKE KEER ALS IK DAAROP KLIK. Ik kan dus gewoon niet in dat gedeelte komen dat is zo irritant.

Ik heb IE 7, Ook al een x geherinstalleerd maar het probleem blijft!

Iemand een Idee? Bedankt.

Het is bij 2 sites al voorgekomen. Maar in dit geval bij het Forum van RunesCape. (Waar veel mensen gewoon op kunnen op dit moment dus het ligt aan mij).

Ik klik forum, Kom op het forum wil ik linksbovenin op LOGING MEMBERS klikken dan valt IE uit en weg. Elke keer als i kdaarop klik :S (Www.runescape.com > Forums werkt maar www.runescape.com > forum > linksbove membersloging valt ie uit:S)

Heb je al eens geprobeerd met een andere browser? IE wordt door veels te veel mensen gebruikt...

Nope was het niet. Ik heb het inmiddels opgeliost ik had nog een oude JAVA op mijn computer en nu heb i kde recentste versie en is het probleem opgelost.

Bedankt jongens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan