Internet explorer valt weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Enemico_

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2002
Goedenmiddag,

ik heb een heel raar probleem ik snap niet waar het vandaan komt en heb het nog nooit eerder gehoord van iemand.

Telkens als ik ergens probeer in te loggen dan kom ik er niet op en valt m`n hele i-net explorer weg, ik kon hier wel op komen omdat ik hier met cookies inlogte maar ik snap er helemaal nix van.

Kan iemand mij mss helpen hiermee,

thnx alvast greetzzzzzzzzzzzzz

Leeg je cookies eens, en leeg je temporary internet fules en ook je temp. Probeer het dan eens, installeer zonodig IE opnieuw.

heb ik geprobeert helpt niet, als ik bijv op jecomputerisjelot.nl probeer in te loggen of op een ander forum een thread aan wil maken dan valt ie gewoon weg.

ik heb laatst wel jwview verwijdert van java en java weer opnieuw geinstalleerd maar het valt nog steeds weg.

Installeer internet explorer eens opnieuw en download de laatste updates.

heb ik zonet ook direct gedaan opnieuw geinstalleerd dus en de nieuwste updates heb ik gister nog van de microsoft site gehaald, ik kan alleen Service Pack 1 niet downe omdat dit een illegale versie is van xp. maar ik denk niet dat het daar aan ligt want heb dit probleem pas een paar dagen.

ik heb ook al systeem herstel geprobeerd en met adaware van lavasoft enz enz niets schijnt te helpen en om nu een format te doen gaat me ook net iets te ver

wat me nu pas opvalt is dat ik ook geen plaatjes meer zie zoals een IMG en ik kan ook rechts niet op die smileys lukken dan krijg ik "De server kan niet gevonden worden".

Mss dat je zo weet waar het aan ligt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan