internet explorer vergeet log in namen en wachtwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesheersping

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Beste help mij lezers,
Sinds enige tijd , (mogelijk vanaf installeren IE 7), vergeet I E 7 de inlognamen en wachtwoorden van diverse web sites. Die van het electronisch bankieren vind ik niet erg uit oogpunt van veiligheid. Echter bezoek ik dagelijks web sites van zeil en hardloop clubs waarbij ik in moet loggen. Ondanks dat ik vinkjes plaats om de inlog gegevens te bewaren moet ik elke keer als ik de compu opstart dit weer invullen. Ook ben ik niet in staat om permanent de door mij gekozen zoek machine in de start pagina te behouden. Hij laat telkens Ilse zien i.p.v. het door mij gekozen google.

Wie weet raad om deze gegevens wel te behouden na afsluiten van mijn compu. Ik heb XP Home en werk met I E 7.

Groet kees.H

Volgens mij heb je automatisch cookies verwijderen bij afsluiten van IE 7 aan staan.

log in en wachtwoorden worden in IE 7 niet onthouden

beste mee denkers,
aan de instellingen van de cookies heeft het wachtwoord probleem niet gelegen.Instellingen zijn okay. Ik heb nu Morzilla Fire fox geinstalleerd en deze browser onthoudt wel de log in en wachtwoord gegevens. Dus wordt dat de standaard browser.

Met dank voor het meedenken.
groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan