Internet Explorer weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raptor_G

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2005
hallo,
ik gebruik nu Opera als m'n browser, maar soms kan ik dingen niet openen met Opera en gebruik ik explorer voor die dingen, maar raar genoeg kan ik nergens een manier vinden om m'n explorer te openen, ik heb geen quickstart icoon, ook op bureaublad staat niets, en ik heb totaal geen idee waar het in mijn start menu staat

eerder stond dit wel bij the quicklaunch, maar een paar dagen geleden stond het er niet meer

ik heb nu problemen met inloggen op verschillende websites en ik heb het gevoel dat dit probleem met internet explorer er iets mee te maken heeft

weet iemand soms wat er kan gebeurd zijn, en hoe ik het zou kunnen oplossen?

dit is echt een mysterie voor me
en ik weet zeker dat ik explorer niet verwijderd heb, als dat wel mogelijk is

ik probeerde ook explorer te installeren, maar toen ik m'n windows wou "valideren" kreeg ik een 0x80072efd foutcode
ik heb echt geen flauw idee wat dit betekend

bedankt

EDIT: blijkbaar is mijn explorer verwijderd, hoe? dat weet ik niet, maar hoe krijg ik het terug? bij systeem herstel staat nergens dat het verwijderd was

Laatst bewerkt:
Internet Explorer kan je niet zomaar verwijderen.
Je kan hem openen via Start » Uitvoeren » iexplore
En hier kan je hem vinden om een snelkoppeling te maken
E:\Program Files\Internet Explorer
(Zal in jou gevalt wel C:\ zijn)

ik heb gekeken in de map en geen explorer te zien, ook als ik uitvoeren probeerd krijg ik hetbericht:"windows kan het bestand iexplorer niet vinden. controleer of... enz"

ik heb hiervoor m'n CD nodig van windows, en die heb ik niet... ik ben erg hard geript door de verkopers van deze computer, dat weet ik, volgende keer zal ik er een samenstellen, maar dat terzijde

op die manier zal het niet lukken ben ik bang

ik heb de zoekfuctie van windows gebruikt nu... en raar genoeg vond ik een snelkoppeling van internet explorer in de map van m'n photoshop, hoe is dat mogelijk?

Je hoort er altijd een cd bij te krijgen, wat je zou kunnen doen is een cd lenen van een bekende en die gebruiken.

En hoe die snelkoppeling daar komt weet ik ook niet.

Laatst bewerkt:
ok bedankt, ik denk dat iemand hier in huis een CD heeft, ik post later wel of het werktte of niet

Waarschijnlijk is ie van je bureaublad verwijderd.
Je kan die weer terugkrijgen middels je beeldschermeigenschappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan