Internet Explorer werk niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter filp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

filp

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2002
hallo iedereen ik krijg altijd de meding internet explorer werk niet meer
er is probleem opgetreden waaroor het programma niet goed meer werkt
het programma wordt gesloten en er wordt melding weergegeven als een beschkbaar is
maar heelaas blijf het al 2 maanden duuren wie kan mij helpen A.U.B bedankt groetjez filp

@Klaphark: Jouw bericht verwijderd. Deze voegde niets toe aan een oplossing voor het probleem.

Ik zou proberen te zoeken naar een update van jouw versie, het kan zijn dat het out-dated is. *knip*
Mvg,
Max.

Mod edit: Hulp bieden in oplossingen en niet naar eigen mening alternatieven voorstellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
he beste bedank om te helpen maar wat bedoelje met update van welke software ??? groetjes van filp

Misschien heb je je browser nooit upgedate, zodat je op een verouderde versie draait. Ik zal je aanbevelen om even naar de website van windows te gaan en te kijken of er een nieuwe versie beschikbaar is.

@Maxxxie,

Er wordt door de topic starter niet om een alternatief gevraagd of een mening over Internet Explorer.

Tevens topic opgeschoond.

Laatst bewerkt:
he ik heb de nieuwe windows explorer 10 maar help niet blijf het krijgen

Blijkbaar mag ik jou niet helpen van dit waardeloze forum. Helaas.

hallo beste heb ik niet gemeld maar ik heb nu Firefox en nu is de foutmelding gedaan ) ik heb ook nog altijd Explorer maar de nieuwe opgezet de 10 maar die probleem blijf duren is er nog nieuwe versie er van bestaat de 11 al of zo graag hulp

als er iets niet meer werkt,altijd eerst een systeem herstel doen vanuit de veilige modus..F6 of F8...
met virussen en met progjes die ineens niet meer werken..altijd doen..
en altijd vanuit de veilige modus...gewoon aan wennen...werkt in 99% van de gevallen..of 98 %

ollo

hallo beste femaollo bedankt voor de goede tip eindlijk is het opgeslost door u goede tip en daar bedank ik u voor en ben er blij mee
groetjes filp tot de volgende fout of

en eraan wennen,elke dag even via systeem-systeem beveiliging,even op ""maken"" klikken.
en dan geregeld met ccleaner backups verwijderen...dat kan selectief,die je wilt bewaren..

geen dank

ollo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan