Internet Explorer, werkbalk favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshuaa93

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Beste ....,

Ik heb een klein beetje ruzie met mijn internet explorer.
Wat ik namelijk wil is: Als ik de startpagina van internet open heb staan en ik een site selecteer uit de werkbalk favorieten word er geen nieuw tabblad aangemaakt maar opent hij de site gewoon in het tabblad dat ik zit.
Wat ik nu gaag zou willen is zodra ik er een uit de werkbalk favorieten selecteer is dat die site dan in een nieuw tabblad geopend kan worden zodat ik sneller van site kan wisselen. Is dit mogelijk....
Alvast bedankt

Groet,

Joshua

Hallo joshua
Welkom op Helpmij
Ga in internet explorer naar extra in de menubalk. Klik dat aan en ga naar internet opties.
Tabblad algemeen ergens bijna onderaan staat tabbladen. Klik op instellingen en in dat venster wat opent kan je diverse instellingen veranderen.
Even lezen en expirementeren maar!

Hallo joshua
Welkom op Helpmij
Ga in internet explorer naar extra in de menubalk. Klik dat aan en ga naar internet opties.
Tabblad algemeen ergens bijna onderaan staat tabbladen. Klik op instellingen en in dat venster wat opent kan je diverse instellingen veranderen.
Even lezen en expirementeren maar!

Deze optie heb ik al geprobeerd (extra/internetopties/onderaan tabbladen instellingen) sorry vergeten te melden in mijn 1e post.
Heb het voor de 2e keer allemaal geprobeerd dus heb er mijn twijfels over of het wel mogelijk is, heb je nog een optie of iemand anders.

Nou Joshua, ik heb nog even verder gekeken, maar ik denk dat dat inderdaad niet mogelijk is.
Wat wel kan, maar niet handig is een nieuw tabblad openen voor dat je een favoriet opent.
Ik zou het anders ook niet weten.
In Google Chrome werkt het ook zo.
Succes

Wat wel kan, maar niet handig is een nieuw tabblad openen

Niet handig? Het is maar 1 klik, dus dat valt toch wel mee. Ik weet al niet meer beter.

Gasten bedankt voor jullie moeite erg jammer dat het niet mogelijk is, idd 1 klik is wel erg weinig ja maar als je in het vak ict zit werk je de hele dag met een laptop en kan het na een tijd toch aardig irritant worden die ene klik Thx voor jullie tijd

Met de toetsencombinatie CTRL+ muisklik ( Of middle button/scroll wieltje) wordt de koppeling in een nieuw tabblad geopend. De favorieten in de werkbalk van Internet Explorer zijn in feite ook gewoon koppelingen. Dus CTRL+klik kan een goed alternatief zijn.

Harstikke bedankt hier kan ik alsnog mee vooruit fijn voor je medewerking dan zal ik dit topic maar als opgelost acher me laten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan