internet explorer werkt neit meer (maar toch wel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik gebruik, naast FF, ook Internet Explorer. Als ik tegenwoordig een pagina sluit krijg ik (onder windows7) iedere keer schermpje dat IE niet meer werkt en dat ik keus heb tussen online zoeken naar een oplossing en het programma sluiten. Als ik dit venster dichtklik, is er gewoon nik aan de hand. Maar het wel lastig. hoe kom ik hiervan af?
graag info,
htil
 
misschien is het een optie om ie even opnieuw te installeren.
maar probeer eerst even al je tijdelijke internet bestanden en cookies te verwijderen

mvg,
jack
 
dank voor je reactie.
hoe doe ik dat, tijdelijke bestanden verwijderen?
 
Op XP

Configuratiescherm > Internet opties (alleen voor IE)
en daar moet je even kijken onder geschiedenis verwijderen of tijdelijke bestanden verwijderen

Als dit niet bij windows 7 is moet je even IE openen > Extra > Opties

Groet
 
gedaan, het verwijderen, maar probleem blijft.
hoe kan ik IE verwijderen en daarna weer opnieuw installeren?
 
Op XP (sorry ik werk niet graag met win7)

Configuratiescherm > Software > Windows onderdelen toevoegen/verwijderen

Daar krijg je een hele lijst te zien van dingen, vink IE weg en laat de rest staan.

Druk volgende, en je pc begint IE te verwijderen. Ga via FF naar nl.msn.com en download daar de recentste IE

laat me maar weten
Groet,
Jack
 
dag jack,
bedankt voor je reactie. bij windows7 vind ik wel de categorie software verwijderen/wijzigen maar daar zie ik ie niet tussen staan.. kun je me nog wat verder op weg helpen?
 
Dude, het staat er gewoon tussen

Windows 7
Start > Configuratiescherm > Programma's > Windows onderdelen toevoegen & verwijderen > Vink IE weg

Helpmij_IE.jpg
 
mijn fout, ik keek in de lijst die opkwam en had niet in de gaten dat ik in kolom daarnaast moest kijken....
je illustratie heeft alles duidelijk gemaakt. dank
 
nl.msn.com levert 8 voor msn. als jij dat zegt zal dat wel goed zijn. alleen de pc gaat niet downloaden. dus ik heb nog geen explorer terug. en waar ik moet kijken voor IE in combinatie met windows7: geen idee (het gaat allemaal niet verder dan vista)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan