internet explorer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
heb probleempje met IE (weet niet meer welke versie er juist op stond, ik denk IE11)

mijn browser die ik het meest gebruik is chrome, maar ik had even IE nodig en deze werkt niet meer...

ik ben zo slim geweest om het te verwijderen in het startmenu (win 7) ipv het te uninstallen...

nu zit ik met het probleem dat ik IE niet kan verwijderen want ik kan het nergens vinden... als ik probeer te herinstallen krijg ik een boodschap dat IE reeds geinstalleerd is...

waarom ik dit gedaan heb is omdat IE niet wou opstarten : er was een fout en het enige dat ik kon doen was afsluiten...

heb reeds verscheidene tips geprobeerd op internet, zonder success...

weet iemand hoe ik dit kan oplossen aub?

mvg

volgens mij had ik alles verwijderd (ook NL-taalpakket in windows ondehoudscentrum) en begon ik IE terug te installeren. daarna toen ik het geïnstalleerd had en het wou openen; terug hetzelfde : IE niet correct afgesloten en het enigste dat ik dan kon doen was afsluiten...

iemand??? begint me echt te ergeren hieraan...

Je kan Internet Explorer volautomatisch terugzetten naar de standaardinstellingen:
.
Microsoft Fixit 50195

Je kan Internet Explorer volautomatisch terugzetten naar de standaardinstellingen:
.
Microsoft Fixit 50195

aanpassingen door de gebruiker opnieuw instellen is mislukt... geraak ni verder dan dat...

Ik denk dat dit artikel vertelt hoe je kunt uninstallen.

Ik denk dat dit artikel vertelt hoe je kunt uninstallen.

is gebeurd, al had ik die tool zelf al gedraaid..., maar nu heb ik 4 groene vinkjes...

welke link gebruik ik het best om op win7 64 bit internet explorer te installen..?

de 32 bit of direct 64 bit... (ik had vroeger gehoord dat de 32 bit stabieler was...)

De 64bit versie imho.

ScreenHunter_01 Feb. 16 18.18.jpg
De 64bit versie imho.

ok had nu de 4 groene vinkjes dus daarna terug geïnstalleerd en ik krijg opnieuw de foutmelding...

in bijlage de screenshot van de foutmelding...

p.s. : ik denk niet dat het probleem schuilt in een simpele uninstall/install/tool van IE

hij kan niks vinden...

enkel dit : preventie van gegevensuitvoering uitgeschakeld... en dan een groen vinkje ernaast met gerepareerd...

wat nu? probleem blijft...

ok, raar maar waar... nu kon ik wel iets doen bij het heropstarten van IE...

ik kon nu kiezen voor vorige sessie herstellen... dit in tegenstelling tot vorige keer , waar ik net dezelfde melding kreeg als bij de screenshot die te zien is in de thread van Wocky...

kwamen ineens een 4-tal venstertjes open te staan met o.a. MSN en andere sites...

nu kan ik het terug heropstarten zonder problemen, raar maar waar... heb hiervoor niets speciaals gedaan...

Wocky ik zou nog eens proberen als ik u was... probleem is althans opgelost voor mij en zal de status ook veranderen...

mss is er in tussentijd een fix gekomen via updates of iets dergelijks, ik zou niet anders weten wat deze verandering veroorzaakt heeft...

en het goede nieuws is dat het nu IE 10 is... wat beter is imo dan IE11... ik heb meteen de optie uitgevinkt om te zoeken naar nieuwere versies...

Laatst bewerkt:
Hoy,

Bedankt om nog te reageren. Heb mijn Windows net ook terug geupdatet en nu werkt hij ook terug normaal.
"sessie herstellen" kwam er nog op, maar hij bleef niet meer hangen dus... problem solved.
Hoe is voor mij ook een raadsel.. maar ik ga er nu niet achter zoeken :p.
Bedankt!

Groetjes Wocky.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan