Internet Explorer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
eerst kreeg ik als ik internet explorer op wilde starten vanaf de taakbalk en/of vanuit start alleen de volgende mededeling: This website is currently under construction. Contact details

Explorer Media

Cees Buddingh'hof 157

1628 WL Hoorn NH

The Netherlands

E-mail: webmaster@explorer.nl

nu krijg ik een venster te zien met de volgende mededeling:

Internet Explorer werkt niet meer
Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is. Programma sluiten

Ik heb geprobeerd internet explorer opnieuw in te stellen, maar dat heeft niets opgelost, ook de probleemoplosser kan het niet oplossen.

Wat kan ik nu nog doen?

Klaas

This website is currently under construction.
Ik heb geprobeerd internet explorer opnieuw in te stellen, maar dat heeft niets opgelost, ook de probleemoplosser kan het niet oplossen.

Wat kan ik nu nog doen?

Klaas

Hoi

Volgens mij dat heeft niets met Explorer te maken, maar met site dat je bekijken wil vertel maar liever volledige http:// adres zodat ietsjes duidelijker misschien kan worden ..:(

Of je Explorer updaten moet ?
dym134.jpg
<<--Aangevinkt moet zijn !

Laatst bewerkt:
Als ik naar explorer.nl ga krijg ik dezelfde melding.
M.a.w. de site is er niet (meer)
Als je meer wilt weten moet je hun webmaster benaderen.
Firefox geeft nl dezelfde melding.

ROYONIX,
internet explorer updaten heb ik ook al geprobeerd echter zonder het gewenste resultaat!
Ik wilde nog geen site bezoeken, alleen internet explorer opstarten!

Net ietsjes zoals bij kostenzer !

:confused: Hmm lijkt me ook vreemd als ik bij Google intyp bijv. WL Hoorn under construction en op tweede tittel als ik klik, kom ik precies tegen dit link over bepaalde Hoorn constructies met adres enz.. storing ofzo ( kijk plaatje onder ! ! ) ...
Beetje vreemd alles is dat, weet je wat doe maar voor zekerheid een rondje AdwCleaner draaien ...... :( Hoop ik dat je weet hoe AdwCleaner werkt ??

Under Construction ! !.jpg <<--Daar op als je klikt ! * Krijg je vervolgens zo ! -->>Under Construction.jpg

Kan jij misschien A.U.B. vanuit jouw taakbalk screenshot-eigenschappen van je Explorer hier plaatsen ?? :( ff wil wat controleren ...

Laatst bewerkt:
Royonix,

hierbij de gevraagde screenshot van de eigenschappen van internet explorer,als bijlage!

En wat nu?

Bijlagen

• Schermopname (8).jpg
    Schermopname (8).jpg
    94 KB · Weergaven: 52
:confused: Hoi klaas

Maar dit daar van jou is helemaal geen Explorer of Explorer eigenschappen een screenshot ..:(

Je moet gewoon beneden in je taakbalk op Explorer met rechte muis-kant klikken en vervolgens op eigenschappen, dan screenshot maken .. kijk mij klein plaatje !

2vjt0mp.jpg
Dan krijg je dus dat !--->> EXP.eigensch..jpg Ik denkt nu net zoals Mik dat zei dat jouw Explorer mogelijk besmet is :(

Laatst bewerkt:
Royonix,

had ik ook gedaan, nu een screenshot gemaakt van internet explorer in het startmenu, zie bijlage!

Bijlagen

• Schermopname (9).jpg
    Schermopname (9).jpg
    95,4 KB · Weergaven: 52
Na jah eindelijk bij doel oftewel bij Explorer locatie-adres zie ik niets verdacht :(

Maar bij beginnen zal moeten eindelijk zo staan -->> "C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" .... of kan ook bijv. ''C:\Users\klaas'' met aanhaling tekens ! ( altijd met aanhaling tekens ! ) ..

Of net zoals op mijn plaatje ! en daardoor je zal nu wel denk ik een beetje op malware/ adware virusen enz moeten beetje scannen :( hoop ik net zoals ik onlangs dat zei, dat jij weet hoe dat moet ?

Laatst bewerkt:
Royonix,

dit staat er in het venster eigenschappen van internet explorer en lijkt mij volkomen correct!

"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"

Ik heb gescand met Malwarebytes Anti-Malware en die heeft niets verdachts opgeleverd, dus wie het weet , mag het zeggen!

Beste Klaas,

Wat is je relatie met http://explorer.nl?
Is dat je eigen site, of zo maar een site?
De site is under construction, dwz dat er aan gewerkt wordt (zegt men).
Andere sites zullen het volgens mij wel doen.
M.a.w. de fout zit NIET bij jou (PC)
Mail naar webmaster@explorer.nl en vraag daar gewoon wat er gaande is.

Als het jouw site is, dan moet je er op inloggen. Daar heb je dan gegevens voor.
Kom je er toch niet meer in dan moet je je hoster eens vragen wat te doen.

:o In dit geval weet ik het ook niet meer ...

Volgens jouw melding en volgens boven aangegeven fout-melding duid alles op een besmetting ...:( of inderdaad een Hijack' .
Of jij gescand wel hebt dat weten wij niet helaas en dat zien we dus niet, eerst zeg je dat jouw antivirus accepteert MBAM en AdwCleaner niet, en dan later weer wel ..:(
Als je AdwCleaner draaien wel wil moet je Antivirus uitschakelen ....enz.. mocht je inderdaad besmette systeem hebben AdwCleaner na scannen ( liever in veilige modus ! ) moet wel wat vinden ..:(

Tenslotte : AdwCleaner als je echter niet kent of je mee werken twijfelt, doe maar dan mee toch liever niet scannen ..

Laatst bewerkt:
Beste Kostenzer,

Ik heb geen enkele relatie met http://explorer.nl?

De webmaster contacten heeft geen zin, want de e-mail die ik had verstuurd kon niet worden afgeleverd!

Ik wil gewoon Internet Explorer als standaardbrowser!

Is het een optie om IE te verwijderen?
Dan komt er een oudere versie voor in de plaats.
Hoe je dat moet doen staat ergens bij M$ beschreven. Ik heb het laatst nog gedaan. Een of andere update moest dan ongedaan gemaakt worden.
Ik dacht dat toen versie 9 verscheen.

Dan probeer je het met versie 9 even uit of die het wel doet.
Daarna kun je weer naar 11 gaan of misschien wel naar 12.

Mag hopen dat dit lukt.

Kijk een wat er gebeurt als je in de veilige modus met netwerkmogelijkheden opstart (meestal F8 tijdens de boot).

Mik Zjegger,
ik heb geprobeerd internet explorer 11 in veilige modus op te starten, echter na F8 bleef alles hangen, zelfs meer dan een half uur, dus wat er loos is, wie het weet mag het zjeggen!

Ik weet eerlijk gezegd niet of F8 (kan ook een andere toets zijn) voor jouw pc de veilige modus is, aangezien je geen specs (merk e/o type) hebt aangegeven.
Normaal gesproken zou hij in de veilige modus moeten starten tenzij er iets mis is met je harde schijf of andere hardware.
Als ik goed begrijp kun je wel in de normale modus starten dus zou hij vrijwel zeer zeker in de veilige modus moeten starten.
Dus geef het merk, type en besturingssysteem op zodat we kunnen uitzoeken hoe je bij jouw pc in de veilige modus komt.

Laatst bewerkt:
Mijn laptop is HP en werkt met Windows 8.1, veilige modus opstarten moet idd met F8!

Lukt echter niet dus.

ik heb geprobeerd internet explorer 11 in veilige modus op te starten
Mogelijk begrijp je me verkeerd, je moet de laptop opstarten in de veilige modus (F8 trommelen tijdens de boot).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan