Internet Explorer werkt niet/traag als ik Limewire opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

flambeertje

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Hoi,
Wanneer ik Limewire basic opstart en ik heb IE openstaan, dan werken beide programma's zeer beperkt. Webpagina's kunnen niet geopend worden of het duurt een eeuwigheid waarna uiteindelijk de melding: Webpagina kan niet worden geopend verschijnt.
En Limewire heeft bijna geen verbinding.
Weet iemand hoe en of dit verholpen kan worden?
Alvast bedankt! :thumb:
Groetjes

PS. Mijn pc draait op Windows Vista Ultimate :confused:

ik denk dat je niet genoeg geheugen op je pc hebt
als je die 2 programaas aan hebt en dan kijkt bij taakbeheer(ctr,alt del) en dan bij processen dan zie je waarschijnlijk dat limewire en internet explorer samen ongeveer 99 hebben(misschien limewire alleen al)
als je wilt zien hoeveel geheugen je hebt ga je naar start---klik met rechtermuis op deze computer---eigenschappen---en daar staat het onderaan bij kloksnelheid
waarschijnlijk heb je 512MB
je kunt t gewoon ergens kopen als je meer wilt tenminste
(ik heb zelf ook 512 mb en heb tzelfde probleem ;)

dat limewire en internet vaak geen poaginas vinden komt denk ik(weet het niet zeker)
door je internet provider
hier hebben we kpn en die vind vaak geen paginas

Als je vaak 'geen pagina's kunt vinden' ligt dit waarschijnlijk eerder aan een verkeerde dns instelling of een te lange kabel tussen de adsl splitter en het modem..

Ik heb 3070 MB geheugen, dus daar zal 't wel niet aan liggen, denk ik.
Maar tis ondertussen al opgelost, zo te zien. 'k Heb wat aangepast in de instellingen van LimeWire en nu doen ze 't allebei prima :thumb:

Helaas was ik iets te voorbarig. Het gaat zo'n 5 minuten goed, daarna worden ze allebei weer ontzettend traag. Dus IE laat weer geen webpagina's zien en Limewire heeft amper verbinding :(

Ik heb nu ook Shareaza gedownload, maar die maakt ook geen verbinding met het netwerk als ik IE ook gebruik. Verschil is wel dat IE normaal werkt, terwijl hij dus met Limewire ook meteen van slag raakt :rolleyes: :confused:

Dat heb ik ook!! Ik zal proberen de oplossing te vinden en dan meld ik het hier ook even.

Wat ik nu wel heb gemerkt is, als je ze samen (dus Limewire en IE) een tijdje hebt aan staan, dan doen ze 't ook. Ze kunnen er echter ook tegelijkertijd mee ophouden... :confused: Dus ze werken óf allebei wel óf allebei niet.

flambeertje ?
Bij mijn limewire (PRO) is er soms ook iets mis met die verbinding, ik heb daar eens zitten over na denken en ik kwam tot het besluit dat die verbinding (bij mij toch) niet werkt op piekmomenten (wanneer er veel mensen zitten op limewire) .

Dus probeer eens in de namiddag limewire op te starten
Als dan de verbinding niet sneller gaat dan weet ik het ook niet meteen :confused: .

Mvg,

Laatst bewerkt:
Peer to Peer programma's maken ontzettend veel gelijktijdige verbindingen naar andere computers. Je modem/router kan dit aantal waarschijnlijk niet aan.

Ik ken Limewire niet goed, misschien is er een optie om minder gelijktijdige verbindingen in te stellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan