Internet explorer wil niet en verbinding valt weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter sissi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sissi

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Ik zit met een groot probleem.
Als ik internet explorer gebruik en ik zit op bijv
marktplaats, dan krijg ik t scherm dit bevat een fout en wordt afgesloten,dit
had ik met 5 , 6 en nu 7 ook. Ik
gebruik nu dus firefox maar heb voor bepaalde site's internet explorer nodig
ander doet hij t niet . Ook valt mijn hele verbinding weg als ik op een site
kom. Heb ze toegevoegd aan toestaande website's maar niets helpt. Ik gebruik
mcafee virusscan de allernieuwste en heb de firewall hoog staan,hij kan nog
hoger maar dan kan ik t internet niet meer op,heb hem ook laag geprobeert
maar dat maakt geen verschil.
Ook heb geprobeert pc help te installeren van @home ,maar er staat dat ik niet online ben terwijl ik nu zit te schrijven,ik begrijp er helemaal niets meer van.
Ook heb ik een andere virusscanners
gebruikt misschien dat t daar aan lag maar ook niet,heb msn plus eraf gehaald ,maar maakt geen verschil. Ik heb t alleen maar met internet explorer en het maakt niet uit welke
pagina ik bezoek .Ik heb draadloos internet via een router,
maar als ik gewoon de kabel erin doe heb ik het ook .
Heb de computer gescant op virussen en spyware ,maar niets zat erin.
Ik heb windows xp home .
Ik heb samen met een vriendin een website en kan er nu dus niet op.Heb vandaag mijn pc geformateerd en aantal dingen weg gelaten zoals ares,emule etc maar dat maakt geen verschil .

Hoop dat iemand mij kan helpen

Heb je meer dan 1 virusscanner actief ?

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat als jij aan de beveiligingsinstellingen hebt gezeten en ook nog virusscanners hebt geinstalleerd en gedeinstalleerd, dit zonder een frisse installatie niet meer goed gaat komen.

goedemorgen,

Dat begrijp ik niet heb gistereochtend de pc geformateerd en toen alles geinstalleerd, geen vernaderingen gedaan ofzo .Ik heb van de week een paar keer de computer geformateerd en niets veranderd of ingesteld dus daar kan t haast niet aan liggen .

Nou heb er gisteren een expert na laten kijken,hij kon t ook niet vinden,dus heb ik de computer leeg gemaakt en toen moederord aangezet,testen of ik erin kon komen en dat lukte,toen de router en gelijk was de verbinding weer weg. Draadloos lukt het niet en met draad wel pffff .Heb de nieuwe driver voor de router opgehaald maar dat maakt niet uit,heb ze ook opgebeld maar ze weten het niet,dit is van sitecom. Het is niet stuk want boven heb ik gewoon verbinding maar kan ook niet op die site komen,en ik heb er alleen last van .De router en kaarten die erin zitten zijn niet stuk,want op een andere website kan ik gewoon komen .

Resteert nog een inkoppertje: wellicht staat beveiliging standaard (te) hoog op deze machine?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan