internet explorer wil niet verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

epper202

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2006
geachte mensen,
ik hebben een probleem
ik heb een computer, en als je hem opstgart heb je maximaal de eerste minuut internet en je kunt msnen, en alles verder wel.
maar daarnaar. het internet wil gewoon niet meer, terwijl ik wel verbinding heb(goed) alles werkt prima, behalve het internet.
heeft iemand een oplossing? bij msn krijg ik ook de foutcode 80072efd
ik heb al op google gezocht naar alle foutmeldingen, maar niks hielp.
ik hoop dat degene die dit leest, er wat er vanaf weet.
bvd !
egbert van Veen

klik eens in Internet Explorer op "Extra -> Internet-opties........." en klik op het tabblad "Verbindingen". Klik onderaan op de knop "LAN-instellingen" en klik op "Instellingen automatisch detecteren". Klik tweemaal op OK om te accepteren.

Btw. start MSN met Windows mee op?

hallo, dank u, maar dat werkt niet, ik heb echt alles al geprobeerd, en al verscheidene topics hier gelezen om hulp te zoeken. maar niks werkt:(
ja msn start op als de pc ook start.

mvg egbert

Vertel eens wat je al allemaal geprobeerd hebt, want ik heb zo links en rechts wat gelezen en om nu allemaal op te gaan sommen wat je al hebt gedaan.........

Concreet, wát heb je tot nu toe allemaal aan mogelijke oplossingen uitgeprobeerd, die zoals je hierboven beschreef, niet hielpen?

Hier ook nog steeds hetzelfde probleem. Echt wel vervelend, zeg.
Ligt de IE eruit of zo?????:evil::evil:

ik heb bij extra internet opties heel veel veranderd en gedaan, maar niks hielp.
en... bij msn gaf hij ook een rare code, op google alle dingen uitgewerkt die, mogelijk, waren om het probleem te verhelpen, maar dat hielp al niet. maar ondertussen heeft mijn vader windows er af en er weer opnieyuw opgegooit. en nu werkt het wel..

mvg egbert

Hoi egbert, wat een gedoe, zeg. ik ga echt niet alles eraf gooien en opnieuw erop zetten. FF een werk.
Wel fijn voor jou, dat je een lieve vader hebt. Ik ga nou via een omweg de mails bekijken.
Hopelijk komt het nog eens goed. En anders helaas.

nouja gedoe ist niet alles draf en drop
en het was een reperatie computer dus.. ik maak mijn eigen pc's zelf wel,
mvg Egbert van Veen

Hoi,
ik heb ook problemen met mijn internet, en ik kan alleen op msn, als ik internet explorer openklik en een site invoer, krijg ik de melding 'kan de server niet vinden'
hebben jullie hier misschien een oplossing voor?
ik heb ookal geprobeerd via internetopties en ik sta ook niet offline werken.

bij voorbaat dank

Ik heb het ook nog steeds. Snap niet hoe het kan. Er komen helaas geen mensen met een oplossing. Vervelend hè. :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan