internet explorer windows vista doet raar..help

Status
Niet open voor verdere reacties.

suzanne2206

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Hallo.

Ik heb een nieuwe laptop met windows vista. Hij deed het gewoon goed etc. maar nu na een tijdje gaan sommige sites heel erg langzaam, en kan ik geen plaatjes meer zien en niet alles laad helemaal goed waardoor sommige dingen blijven hangen of wit worden!

Ik snap er niks van, wie kan mij helpen??

Groetjes suzanne

Op welke manier ben je met het internet verbonden? Rechtsklik eens op het icoontje van je LAN-internetverbinding en klik op Hestellen.

Op welke manier ben je met het internet verbonden? Rechtsklik eens op het icoontje van je LAN-internetverbinding en klik op Hestellen.

Ik ben niet zo slim hoor, maar we hebben draadloos internet. Ik kan het icoontje van Lan verbinding niet vinden?

Draadloos of niet, je moet een abonnement hebben bij een Internet Service Provider (ISP).
Bij welke heb jij een abonnement? Dat LAN-coontje staat vaak rechtsonder, in het zogenaamde Systeemvak van de Taakbalk (naast de klok). Meestal twee acherelkaar staande PC'tjes. En ga anders naar Netwerkverbindingen (eventueel via het Configuratiescherm). Daar staat ook het LAN-pictogram in.

Laatst bewerkt:
Draadloos of niet, je moet een abonnement hebben bij een Internet Service Provider (ISP).
Bij welke heb jij een abonnement? Dat LAN-coontje staat vaak rechtsonder, in het zogenaamde Systeemvak van de Taakbalk (naast de klok). Meestal twee acherelkaar staande PC'tjes. En ga anders naar Netwerkverbindingen (eventueel via het Configuratiescherm). Daar staat ook het LAN-pictogram in.

@ home 3 in 1. Telefoon internet televisie. Ik weet al wat dan het LAN pictogram is en ik heb op herstellen gedrukt, en dan zegt hij er zijn geen problemen met de verbinding. Het ligt ook niet aan de verbinding hoor, want sommige sites gaan gewoon op normale snelheid maar bijvoorbeeld forums heel langzaam, en dan zie ik niet alle plaatjes. Hotmail gaat er ook langzamer door, echt heel vervelend. Ik heb van alles opgezocht op internet maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen?????

Ik heb spyware docter nu even erop, en hij vind wel bedreigingen met infecties, kan het daar aan liggen??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan