Internet explorer word op dit systeem niet ondersteund

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny24

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2010
Hallo allemaal,

Ik wilde vandaag proberen de nieuwe internet explorer 9 op me laptop te zetten, maar als ik hem wil installeren krijg ik de melding dat internet explorer op mijn computer niet word ondersteund.

Ik gebruik nu nog google chrome, maar wil overgaan op internet explorer. Hoe kan ik dit nu toch nog op me laptop krijgen. Heb sinds een maandje een Sony Vaio in mijn bezit.

Aan ruimte kan het niet liggen, want ik heb nog 223 GB aan ruimte over.

Wie kan me hierbij helpen.

groetjes,

Danny

Gebruik je toevallig nog Windows XP?
Want dat werkt niet, je moet Vista of Win7 hebben.

Ik heb gekeken welke besturingssysteem er op me laptop staat en dat is Windows 7 home edition.

Ik heb toen ik de computer gekocht had alle updates die er waren laten doen. En er worden ook regelmatig updates gedaan door de computer zelf.

De internet explorer 9 versie is nu wel goed geinstalleerd. Bedankt voor de link naar de site.

Maar ik zit nu alleen nog met het volgende. Ik ben de Icoon van het internet zelf kwijt. Deze staat niet meer op me bureablad,
en in het startmenu. Heb al gekeken of ik hem ergens anders kon vinden op me computer maar heb hem tot nu toe niet weten te vinden.

Waar kan ik deze terugvinden, of kan je deze ergens downloaden zodat je het icoontje weer terug hebt.

Het is me al gelukt, heb hem toch nog in een map terug weten te vinden.
Bedankt voor jullie snelle reacties hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan