internet explorer (zucht)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Goedenavond

Ik heb het volgende probleem.
Ik wild internet explorer updaten van 6 naar 7
Nu ga ik naar het icoontje internet explorer (bolletje) en dan krijg ik het scherm "bedankt dat u voor internet explorer 7 hebt gekozen..."

Als ik instellingen aanpassen wil kiezen dan lukt mij dit niet (het scherm blijft muurvast)
Bij instellingen opslaan gebeurt er niets.
Klik ik het "huisje aan" van startpagina, dan krijg ik daar braaf de door mij gewenste www.startpagina.nl (als startpagina)

In het vakje van startpagina staat "ilse" daar had ik graag gewoon google gehad willen hebben. Wil ik daar iets aanpassen dan verschijnt het symbooltje pop up geblokkeerd
Er valt geen enkele zoekmachine te selecteren, want er verschijnt niets (ivm pop up blokkade)

Ik heb even sysrteemherstel gedaan (vorige dag) maar als ik dan naar internet explorer krijg ik opnieuw bovengenoemd verhaal.
Ik ben naaqr config gegaan software alle updates maar wat ik ook zie geen internet explorer.
Via mijn favorieten kan ik wel naar andere sites, maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om met het "aardebolletje" van IE naar je startpagina te gaan?
Eigenlijk zit het muurvast zo en kan ik het net alleen nog maar op via een omweg

Iemand enig idee...???

Nog wat harde gegevens
XP Home edition,(officieel) 3,4 ghz enz.

Da's een interessante, die ben ík nog niet tegengekomen. Tenzij iemand de directe en pasklare oplossing weet, is 't misschien het overwegen waard om nogmaals IE7 te downloaden en te proberen nogmaals -er overheen- te installeren?

IE 7 (vervolg)

Ja een interessante Pasja..... (trouwens by the way erg bedankt dat je sowieso reageert)
Dat opnieuw downloaden dat is ook een interessante... Ik terug naar de pagina dan probeer ik de download opnieuw (allereerst probeer ik de dial up speed te veranderen -tevergeefs) ik krijg dan die pop up blokkering en dan valt er niets meer te wijzigen of te downloaden. Ik ben ook bang dat ik geknoeid heb in de instellingen die gaan over de pop ups en weet niet meer hoe ik dit ongedaan kan maken.

Any idea?

groetjes

Jerry

Bovenin de Explorer pagina verschijnt een balk / hoort een balkje te verschijnen waarin je toestemming kunt verlenen om bepaalde acties toe te staan. (een klein balkje, centimetertje hoog en over nagenoeg de volle breedte van je scherm)

IE 7 (vervolg)

Hoi Pasja,

Het antwoord bleek niet zo simpel door de active x balk weg te klikken, dus vraag mij niet hoe het gelukt is. Maar dank zij jou volharding heb ik opnieuw IE7 kunnen downloaden (het gekke was dat ik heb moeten puzzelen) want de pop up blokkering kon ik er niet afkrijgen.....
Hoe dan ook het is mij gelukt IE7 opnieuw te instaleren en ik ben nu van het gezeur af dat ik niets meer kan.

HEERLIJK !

Ik ben er nog niet met mijn medion systeem (MEDION) maar kan in ieder geval weer uit de voeten.

REUZE BEDANKT! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan