internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

massimo591

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2002
Berichten
163
ik kan sinds twee weken mijn internet explorer niet meer openen.ik heb er een nieuwe netwerkkaart ingezet ben van windows 2000 naar xp gegaan heb nieuw ip adres gekregen van essent maar tot nu toe geen geluk,het ligt niet aan mijn modem want op een laptob heb ik wel aansluiting naar het net.alle programmas werken dus een defect aan mijn pc lijkt me niet mogelijk.wie heeft hier een oplossing voor????bij het openen van explorer krijg ik de foutmelding {cannot find server or dns error.wie o wie
greetzzzz massimo
 
je zou eens kunnen proberen d firewall in xp uit te zetten!
 
re

ik kan met mijn pc helemaal niet op internet dus kan moeilijk een nieuwe browser nemen **** ****
mass
 
Controleer anders ook de verbinding tab in Internet Opties. Een ander idee is om ipconfig /release en ipconfig /renew in te voeren in de command line (start-uitvoeren-cmd [enter]). Check ook Apparaatbeheer op fouten.
 
re

heb ik al geprobeerd met ip config en ip renew ook release mocht iet baten,zit met mijn handen in het haar
 
re

oke heb het uitgeprint ga het ff nachecken,heb ook een netscape op cd gebrand bij een vriend van me ,kijken of dat wat uithaalt,zou andersd mijn moederboard naar zijn moer kunnen zijn???kan wel alle programmas openen,het is alleen internet waar ik niet op kan komen
greetz mass
 
Een nieuw OS geinstalleerd,dus:
Als je met een firewall werkt,dan nazien of IE daar de
nodige toelating gekregen heeft om op het net te gaan
Bolleke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan