Internet explorer

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Bij het openen van mijn Internet Explorer,blijft hij altijd hangen op zijn tweede blad dat hij moet openen.Wie weet hier raad mee.

thanks

Even iets duidelijker.Als ik een windows-update wil doen en ik neem een bepaald item dat ik dan selecteer,moet ik die met een pijltje aanvinken en dan moet ik naar een andere pagina voor de download,wel dit doet hij niet meer.

Help

Ik probeer nu juist in je TOPIC te geraken,en dat is het nu ,ik geraak er niet in.

Graag hulp

Thanks

ik ben al een eindje verder.Ik kan al in je topic gaan.Maar als ik nu in een programma ga (vb; mijn bankingprogramma,krijg ik een blancoscherm met bovenaan ,autoblanc internet explorer,

Kan je me verder helpen?

Mochten die links allemaal niet hebben geholpen moeten sterkere troepen aanrukken, ff geduld.

hoe kan ik internet explorer desinstalleren?

Thanks

Geplaatst door cort
hoe kan ik internet explorer desinstalleren?

Thanks

doe eerst nog eens:

start > uitvoeren > regsvr32 urlmon.dll [enter]
start > uitvoeren > regsvr32 Shdocvw.dll [enter]
start > uitvoeren > regsvr32 Msjava.dll [enter]
start > uitvoeren > regsvr32 Actxprxy.dll [enter]
start > uitvoeren > regsvr32 Oleaut32.dll [enter]
start > uitvoeren > regsvr32 Mshtml.dll [enter]
start > uitvoeren > regsvr32 Browseui.dll [enter]
start > uitvoeren > regsvr32 Shell32.dll [enter]

opnieuw installeren is by the way:

start > uitvoeren > "rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\inf\ie.inf"

Laatst bewerkt:
hier de gevraagde scanlog,hij neemt de file niet aan .het is nochtans een txt file
wat nu

Ik stop ermee.

Ga formateren

Zal dan hopelijk wel gaan.

Thanks voor de belangstelling.

het is een txt file dus je kan gewoon in kladblok alles selecteren en vervolgens bij edit op kopieren drukken en hier plakken (in bericht op rechtermuisknop > plakken)

Formateren is echt niet nodig, maar als alles toch weg mag doe het dan maar. Er gaat niks boven een net geformateerde pc :)

Ik heb niet geformateerd,maar gewoon xp herinstalleerd.Nu lijkt alles weer normaal.Heb ik er zo goed aangedaan of had ik beter geformateerd.
En wat was nu eigenlijk het probleem.

Thanks

kan zijn dat rotzooi in je pc wat aan de instellingen veranderd heeft. Daarom wou ik dat je even spybot liet draaien en alles liet verwijderen. Met hijackthis kan ik zien of er idd wat in je internet explorer zit vastgeroest.

Maar misschien moest je idd 1 van de dll's opnieuw registreren in het register, zie mijn regsvr32 post !!!

Maar met een in-place reinstall van xp (wat je nu gedaan hebt) is dat automatisch opnieuw gebeurd.

Maar goed, fijn dat het opgelost is. Zou wel af en toe spybot gebruiken anders loop je straks weer tegen problemen aan. Ad-aware is ook een goede optie ..

Zie anders deze thread even:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=125554

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan