Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Hoi Experts,

Krijg afgelopen dagen veel meldingen over GDI.EXE, foutje anyway het zaakje moet genegeerd worden of afgesloten worden. Komt er op neer dat ik dan soms niet verder kan.

Verder nog iets: hoe kan ik nu zien dat ik of IE 6.0 of IE 5.5 gebruik?? Of zou het kunnen dat beide naast elkaar bestaan.
Heb in mijn map downloads wel ie5setup staan.
Kan natuurlijk ook dat ik onwetend IE6.0 in een andere map heb staan.

Kortom, ik snap er niets van.

Heb Windows ME tussen haakjes.

Wie helpt me?

VrGr
Joanne

Geef eens op google GDI.EXE in, daar is nog iemand met jouw probleem en ben je misschien geholpen met die tip.
Er komt wel even reclame(weg klikken).

Wat betreft welke IE 6.0 of IE 5.5 je gebruikt: ga naar Help en dan naar Info, en je ziet ook meteen welke servicepakketten je erbij geinstleerd hebt.

Groeten Lucia

Laatst bewerkt:
IE

Klikte bovenaan bij Help....About Internet Explorer.
Zie dan Version 6.0.2800 etc.
Bedoel je dit?

VrGr

GDI Exe

Las dat het met kloksnelheid te maken heeft, ik schijn dan een te hoge te hebben, in bewust art. hebben ze het wel over Wind 95 en heb zelf Win ME.

Maarruh, kan ik zelf toch aanpassen, alleen hoe?

VrGr

Doe de volgende 3 dingen eens:

1) Ga naar Configuratiescherm/systeem. Ga naar tabblad 'prestaties' en klik op 'beeldscherm' Verlaag nu de hardwareversnelling tot naar het 2e streepje van links
2) Ga naar Start/uitvoeren. Type: sysedit. Ga daar naar Win.ini
Kijk naar de regels 'load=' en 'run='. Staat daar iets achter, type dan een ; of 'REM' (Zonder de aanhalingstekens) voor de betreffende regels. Dan worden die zaken bij het opstarten niet geladen.
3) Run Scandisk, en defrag.

Helpt dat niet, zou je eens moeten zoeken naar een update voor je videokaart, en je printer-software

gdi.exe

[windows]
load=
run=
NullPort=None

staat zo in win-kladbloc, er staat niets achter.

Dus hoef ik niets te doen.

groet,
J.

Heb tijdens uitvoeren meteen win.ini getikt, sysedit kon niet gevonden worden.
Tussen haakjes, mijn fonts zijn nu wel kleiner, nadat ik
beeldscherm..instellingen...2 streepje heb geklikt.

Laatst bewerkt:
Klopt: sysedit werkt niet in ME. In ME typ je: msconfig en dan tabje Win.ini vervolgens Windows + kliken en voila.

Heb ooit ook problemen met GDI.EXE gehad maar heb ik deze opgelost door gewoon met de CD-ROM, WinME er overheen te zetten.

falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan