Internet Explorer

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo als ik met de r. muisknop op mn internet explorer op mn bureaoblad klikt,moet ik normaal de volgende instellingen zien. Verbinding,Programma's Cookies verwijderen Geschiedenis verwijderen enz. Bij mij zie ik bijv. Algemeen Snelkoppeling en compatibiliteit enz. Hoe kan ik dat weer naar het bovenstaande terug krijgen. Gr. Rama

Dat is idd alleen maar een snelkoppeling, deze moet je hebben: rechtsklik op leeg stukje van het Bureaublad/Eigenschappen, tabblad Bureaublad, klik op Bureaublad aanpassen, vink aan "Internet Explorer" en klik OK.

Heb ik gedaan,maar het stond al aangevinkt.Ik denk dat ik op een of andere manier een verkeerde snelkoppeling neer gezet heb.

Nou dan weet ik het zo niet, wat ik beschreef zou toch moeten werken. Met rechtsklik op bureaublad en dan kiezen voor vernieuwen levert ook niks op? Of een herstart? Soms heeft Windows een schop nodig wil iets gaan werken. Kan je anders met systeemherstel nog terug toen het nog wel werkte?

Als ik via configuratiescherm op internetopties klikt werkt het wel goed,het zit dus in de snel koppeling.Maar hoe dat te veranderen weet ik niet,de snelkoppeling staat er al lang zonder dat ik daarvan de eigenschappen gebruikt heb. Dus systeemherstel zal ook niet gaan.

Laatst bewerkt:
Kan je die ouwe IE-snelkoppeling niet verwijderen (daar heb je nu toch niks aan), dan ga je naar zoals ik eerder heb beschreven en haal daar vinkje weg bij het pictogram Internet Explorer en klik OK. Herstart je pc en zet weer vinkje bij het pictogram Internet Explorer, klik OK, kijk eens of het nu wel die opties heeft.

Nou heb ik dit gevonden: nummer 20. Restore IE Desktop Shortcut Icon Functions op deze site: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Lees het bovenste gedeelte van de site eerst even, je moet je AV 1x toestemming geven.

Geeske je bent een kei, het werkt weer prima met je tweede oplossing. Hartstikke bedankt. Gr. Rama

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan