Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark Maul

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2002
Berichten
37
Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Als ik www.dvk.nl intoets en hij gaat zoeken krijg ik automatisch de volgende site te zien : http://www.vuurwerk.nl/vuurwerk/frontoffice/dispatcher.jsp?nodeId=245.

Ik ben al bezig geweest om te kijken waar ik hem kan vinden maar zie hem nergens staan, ik wil graag weten hoe ik dit kan oplossen want ik vindt dit erg vervelend.

Wie O Wie heeft de oplossing.

Met vriendelijke Groeten,

Dark Maul
 
uhm die website is geredirect naar de website van Vuurwerk, ligt dus niet aan jouw Internet Explorer :)
 
Hoe kan hij dan van het ene op het andere moment geredirect zijn, gisteren heb ik nog op de dvk site gekeken en vandaag is dit ineens onmogelijk.
 
De rekening niet betaald misschien?(en ook de opeenvolgende aanmaningen niet) dan gaan er dingen gebeuren die men vaak niet wil...
 
Ik heb helemaal geen contract/rekening bij Vuurwerk/Versatel. Ik hoop dat er iemand is met een oplossing daar ik op de site van dvk moet kijken waar ik morgen moet darten.

Probleem was dat degene inderdaad niet betaald had en dan linken ze 'm naar hun eigen site door.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Devilish
uhm die website is geredirect naar de website van Vuurwerk, ligt dus niet aan jouw Internet Explorer :)
Een oplossing is er niet.
De site wordt geredirect, daar kun jij niet aan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan