Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo nog een vraagje,een bekende belde en die zij ,kom eens een keer aan want het duurt p/m 5 min voor ik op internet voordat de browser opstart of bij mijn mailbox.en dan loopt alles goed en normaal.Ik zeg je zult wel een virus hebben of spam.Nee zegt hij dat heb ik niet.Zeg kijk eens bij taakbeheer welke programs wat aan geeft bij processen,maar helaas, hij snapt er niets van.Ik moet er maandagavond heen,dit duurt nog een paar dagen.Is mijn vraag, kan het nog ergens anders aan liggen.Ik zal daar wel met Spybot controleren en met ad_ware en hijacktis.Graag nog een tip die ik kan gebruiken,voor dat ik windows opnieuw moet installeren.

Alles wijst er op dat er nogal wat fouten in het register zitten.
Je zou het programma RegVac kunnen gebruiken om de registers weer bij de tijd te brengen.
RegVac kun je ophalen op www.superwin.com om het uit te proberen. RegClean kan ook maar is niet zo goed voor XP.
Zelf gebruik ik Registry Mechanic, die je ook even kunt uitproberen.

voor het cleanen van het register gebruik ik zelf RegSupreme Pro, en het werkt uitstekend

Bedankt voor de tips,als je er nog hebt laat maar komen.
Scannen had hij al gedaan met pc cillen,gebruik ik zelf ook altijd al zeker 3 jaar,een perfecte virus en alles in een scanner.Ben hier super te vreden over,en je kunt ook nog goed een spelletje doen zonder de virus scanner uit te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan