Internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoornvan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 feb 2002
Berichten
3.333
Hallo helpers,

Iedere x dat ik een site open is deze klein (smal) en moet dus telkens rechtsboven klikken om hem volformaat te krijgen. Je word er gestoord van.
Volgens mij moet je zoiets toch in het register in kunnen stellen dat hij steeds in volformaat komt.
Als ik als laatse een site bezocht heb en de andere dag start je Internet Explorer op is deze klein (smal). Normaal heb ik er geen last van.


Weet iemand waar je dit in het register kunt veranderen, zodat alle pagina's in volformaat komen.

M.vr.g. Hoornvan
 
Je moet gewoon links, rechts en boven en onder aan de randen met de muis (slepen) je site vergroten en dan is dat volgende keer inorde.
 
Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
Hartelijk bedankt voor de snelle reactie.
Ik ga dit gelijk uit proberen.

Mvg. Hoornvan
 
Nu Buffy, ik heb het geprobeerd en inderdaad het werkte.
Daarna heb ik Internet Explorer afgesloten en weer opgestart en een site geopend maar helaas weer was de pagina smal.

Misschien vinden we het wel eens een keer.

Bedankt Hoornvan
 
jean42 zei:
Je moet gewoon links, rechts en boven en onder aan de randen met de muis (slepen) je site vergroten en dan is dat volgende keer inorde.
Doe dit maar???
 
Hallo Jean42 ook dit heb ik geprobeerd maar net als als bij de oplossing van Buffy na het opnieuw opstarten van Internet Eplorer is het weer smal.

m.v.g. Hoornvan
 
Hoornvan zei:
Weet iemand waar je dit in het register kunt veranderen, zodat alle pagina's in volformaat komen.
Kon dat maar in het register. :rolleyes:
Bovenstaande oplossingen heb ik ook een tijd gebruikt, maar er bleven daarna steeds weer vensters opduiken die niet gemaximaliseerd worden...
Hoornvan zei:
Daarna heb ik Internet Explorer afgesloten en weer opgestart en een site geopend maar helaas weer was de pagina smal.
...zoals je ondertussen ook gemerkt hebt.
Uiteindelijk heb ik IE New Window Maximizer geïnstalleerd.
Het is een klein programmaatje dat ongemerkt in de achtergrond draait en ALLE vensters in IE ALTIJD maximaliseert (en ook die van Outlook Express als je dat wilt).
Ik zou het niet meer willen missen. :)
Je zou overigens ook op Firefox kunnen overstappen - die heeft dit probleem niet.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Als je precies doet wat ik beschreef, werkt het. Is een zeer beproefde methode.
 
jean42 zei:
Doe dit maar???

Dit kan ook, maar sluit venster dan wel af met Bestand > Afsluiten > Samen met een ingedrukte Ctrl. Dit wordt onthouden c.q opgeslagen for next time :)
 
Buffy ik heb precies gedaan wat je beschreef met resultaat maar als je Internet Explorer opnieuw opstart heb ik het probleem weer.
Ik kan nu nog de oplossing van Guu abc nog proberen.
Helaas moet ik nu weg en als ik morgen tijd heb of zondag ga ik er weer mee verder.

In iedergeval bedankt voor jullie tijd.

M.v.g. Hoornvan
 
Goede morgen helpers,

Ik heb het programmatje dat Guus voorstelde (Window Maximizer) geinstalleerd en inderdaad het probleem is nu opgelost.

Iedereen hartelijk bedankt :thumb: ,

Hoornvan
 
jean42 zei:
Je moet gewoon links, rechts en boven en onder aan de randen met de muis (slepen) je site vergroten en dan is dat volgende keer inorde.

Heb je dit ook eens geprobeerd?
 
Hoornvan zei:
Ik heb het programmatje dat Guus voorstelde (Window Maximizer) geinstalleerd
Nog een tip: als je al een aparte popup-blocker hebt, kun je die verwijderen. :)
IE New Window Maximizer heeft er ook een en die werkt uitstekend.

attachment.php


Guus.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip Guus ik heb het genoteerd.

Mvg. Hoornvan
 
Hoornvan zei:
Hallo Jean42 ook dit heb ik geprobeerd maar net als als bij de oplossing van Buffy na het opnieuw opstarten van Internet Eplorer is het weer smal.

m.v.g. Hoornvan
jean42 zei:
Heb je dit ook eens geprobeerd?

Ja dus en dat hielp niet
 
jean42 zei:
Klik eens rechts op het bureaublad en kies eigenschappen, klik op bureaublad en onderin op bureaublad aanpassen. Neem dan website en dan onderin, bureaublad items vergrendelen: is dat aangevinkt of niet? Is het aangevinkt dan verwijder dat.
Doe dan de handeling die al beschreven is met het slepen enz.
Ik weet niet of dit echt lukt maar is het proberen waard.
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar zes berichten hiervoor meldde TS dat het probleem is opgelost. ;)

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan