Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quellor

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2005
Ook mijn ouders hebben sinds kort internet. En dat ging tot nu toe best redelijk, maar nu zijn ze erin geslaagd om de browserinstellingen van IE zodanig te verprutsen dat ze bepaalde handelingen niet meer kunnen uitvoeren met die browser.

Bijvoorbeeld bij (rabo)internet bankieren. De popup waarin je het wachtwoord moet ingeven verschijnt normaal, de codes en rekeningnummer kan gewoon worden ingegeven. Maar wanneer je op "bevestigen" wil drukken gebeurd er niets. Het icoontje wordt niet eens ingedrukt.

Bij windows update komt er alleen maar een wit scherm (terwijl het gewoon om een legale Xp gaat)

Ik heb het volgende al geprobeerd zonder succes:

Cookies en tempfiles opgeruimd (ook offline items)
Nieuwere versie van IE geinstaleerd

Het ligt 100% zeker aan IE aangezien firefox het wat dat betreft wel gewoon doet.

Firefox gebruiken is natuurlijk ook een optie, maar wanneer mogelijk zou ik dit graag repareren...

Ik zou zeggen download IE 7. Hij is nog wel engels, maar over een week of 2-3 komt de nederlandse versie uit.

Ik heb al de nieuwe (engelse) versie. Daarin werkt het helaas ook niet.

Laatst bewerkt:
Verplaatst naar Internet Explorer.

Als je al problemen met IE6 dan ga je toch niet IE7 installeren.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of de fix van Bertus al geprobeerd hebt?
Ga anders ook eens bij de instellingen van IE kijken. In IE7 moet je klikken op Tools (dacht ik) en dan Options of zo. Stel het veiligheidsniveau in al de vier zone's op Medium, ga naar Advanced en klik op de knop Restore custum settings (je ziet, ik praat uit m'n hoofd). Als de popup-blokkering is ingeschakeld, zet dat dan even uit voor die Rabo-site. En ik weet niet waar het in IE7 precies zit, bij Privacy ook? maar daar kun je webadressen opgeven om te blokkeren of toe te staan. Zet daar de Rabo ook bij als toegestaan adres.

je weet toch of niet of bijvoorbeeld bij (rabo)internet bankieren ook al uit getest is op IE7.
Zou je rabo-bank moeten bellen.

Da's waar! Zou inderdaad ook wel eens problemen kunnen geven.

Kan als je nog explorer kan opstarten, dan moet je voor extra kiezen, en dan voor windowsupdate's en dan kiezen voor aanpassenn en dan kan je nog kijken of er nog update's openstaan.

Trouwens, ik heb IE7 er weer afgegooid, want hij bleef bij mij na opnieuw opstarten de cookies "verduisteren".
In de speciale IE7-forums heb ik mensen met hetzelfde probleem gevonden, maar nog nergens een afdoende oplossing gelezen.
Misschien speelt dat ook nog een rol bij de Rabo-site?

Nee het werkt nog steeds niet.

Als de oude versie van IE niet werkt leek t me logisch de meest recente te nemen (ook al is t n betaversie). IEfix is niet gelukt.

De rabobank was zo hulpzaam te zeggen dat het aan onze browser lag, maar meer specifiek werd t niet (niet verrassend natuurlijk).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan