internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Apdel

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
hallo

als nieuw lid van dit forum groet ik u hierbij.

mijn vraag is het volgende :
tijdens het bekijken van een webpagina is er een screensaver geinstaleerd en nu wordt je om de halve minuut naar de website geleid door de explorer.dit is natuurlijk enorm irritant.
ik probeer dit te verwijderen handmatig , maar gaat niet .ook niet als ik via opties van het internet explorer de url adres te veranderen.
ik heb geprobeerd de naam te achterhalen in de regedit en daar zag ik dat in de main van de internet explorer de webpagina naar een adres toe wordt geleid. ik heb die link verwijderd , dus nu is het achtergrond van de beeldscherm normaal , maar de popup blijft komen en wordt internet exporer geopend .
ik zou dus xp geheel opnieuw kunnen instaleren maar ik heb de cdrom niet want die ligt bij de persoon waar ik dit probleem voor wil verhelpen.

kunnen jullie mij als leek opweg helpen

dank u

hallo

Ja absoluut.
De persoon had al geinstaleerd: avg profesional, en windows firewall, en nog iets.

het was mijn bedoeling om alleen office te her instaleren en pc opschonen.
dus zag dat de screensaver een klikpagina was ( overal waar je klikte ging internet exporer open).

ik ga vanavond terug brengen en adviseer om op nieuw te instaleren, maar dacht mischien dat ik het zo kan verhelpen.

Ga eens naar start en dan uitvoeren. Tik eens in: msconfig en kijk bij opstarten of de screensaver er tussen staat. Haal dan het vinkje weg en klik op toepassen en start eens opnieuw op.

hallo

Vriendelijk bedankt voor reactie ,zal het testen

dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan