internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
hallo helpmijlezers,

ik zou graag, wanneer ik een nieuw internetadres intyp dat de andere pagina gewoon blijft en dat er dan een 2e tab ontstaat.

dus van google naar helpmij.nl maar dat als ik op de andere tab druk gelijk weer naar google ga. zonder dat de pagina met google daarop verdwijnt.

bedankt.

Dit is gewoon mogelijk met Internet Explorer 7, maar bijvoorbeeld ook met Firefox.
Aangezien je dit in het IE forum hebt geplaatst, neem ik aan dat je het in IE wilt hebben.
Je kan gewoon IE7 downloaden via windows update.

Dit is gewoon mogelijk met Internet Explorer 7, maar bijvoorbeeld ook met Firefox.
Aangezien je dit in het IE forum hebt geplaatst, neem ik aan dat je het in IE wilt hebben.
Je kan gewoon IE7 downloaden via windows update.

o sorry ik heb het niet goed uitgelegd. ik heb al internet explorer 7, maar hij maakt niet automatisch zo'n ding. kan ik dat ergens instellen?

kan ik dat ergens instellen?

Heb je wel browsen met tabbladen ingeschakeld?
Dat kan je doen via Extra>>Internetopties>>Tabbladen>>Instellingen.
Hier kan je 'Browsen met tabbladen' aanvinken.
Als je IE opnieuw opstart, kan je je tabbladen gebruiken.

In jouw geval kan je bijvoorbeeld Helpmij laten staan als pagina. Hierna druk je gewoon op dit knopje:

En dan kan je in het nieuwe tabblad naar een andere pagina gaan.

Succes :thumb:

Nieuw tabblad open je met Ctrl+T, of gewoon klikken op vakje naast het bestaande tabblad.

Start IE twee of drie keer. Kun je in de taakbalk heen en weer schakelen.

Start IE twee of drie keer. Kun je in de taakbalk heen en weer schakelen.

Dit is natuurlijk niet wat de TS bedoelt.
Door met de tabbladen te werken, hoef je alleen maar 1 IE venster te openen en niet bijvoorbeeld 5 vensters in je taakbalk.

ik wil graag dat als je het internetadres intypt een nieuw tabblad ontstaat. inmiddels is dat gelukt.

bedankt mensen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan