Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

yamamoto

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
11
Als ik op Internet Explorer ga, blokkeert het na enkele seconden, in het beste geval na enkele minuten. Er verschijnt "In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten." Dan wordt een "foutenrapport" opgemaakt. Het lukt zelfs helemaal niet om een site die ik via mail doorgestuurd krijg te openen. Waar ligt het probleem? Ik zat enkele weken zonder virusprogramma maar heb nu Kapspersky en de scan was ok.
 
Dit kan aan een heleboel zaken liggen. Al geprobeerd een herstelpunt terug te zetten?
 
Via Start - Bureau Accessiores - Systeemwerkset - Systeemherstel. Hiermee herstel je de toestand van de pc naar een moment (datum) waarop je zeker weet dat alles nog werkte.
 
internet

Heb procedure gevolgd en bij "invoeren herstelpunt" heb ik 1 juli 2008 getypt, want dan was alles ok. Moet er iets gebeuren nadat ik dat ingevoerd hb, want ik zag niets. Heb pc opnieuw opgestart. Probleem is nog hetzelfde. Alleen sluit het geblokkeerde venster wel al sneller af.
 
Je pc zou voor het herstellen vanzelf opnieuw moeten opstarten, is dat niet gebeurd? Dan zou ik het nogmaals proberen voor een andere datum. Ik vraag me ook af wat je bedoelt met 'ik heb 1 juli ingetypt'. Je typt niets in, maar je klikt op een datum waarvoor een herstelpunt beschikbaar is en kiest dan voor Volgende, waarna de wizard het verder regelt. Heb je dat gedaan?
 
internet

Bij "Systeemherstel" heb ik 2 mogelijkheden : "een herstelpunt maken" en "een eerdere status van deze computer herstellen". Bij het 1ste had ik dus zonder resultaat 1/07/2008 ingevuld. Nu dus via 'status' een datum gekozen. Ik kan niet verder terug dan 30 juni 2008. Dat aangeklikt. Systeemherstel ging dan vanzelf met opnieuw opstarten. Maar dan verschijnt venster dat er niets gewijzigd was sinds die datum en dus geen systeemherstel kan gebeuren. Probleem is er nog.
 
Probeer IE eens te deinstalleren en opnieuw te installeren via Config.scherm - Software - Windows programma's toevoegen of verwijderen. Eerst het vinkje bij IE weghalen en wizard volgen, daarna weer opnieuw vinkje zetten en wizard volgen.
 
internet

Heb procedure gevolgd en dat ging goed. Maar jammer genoeg is het probleem onveranderd.
 
internet

Heb beide programma's laten lopen (gratis versies). Superantispyware vond 216 zaken. Malwarebytes vond niets. Maar.... probleem blijft. Zou u mijn pc willen bekijken via Logmein?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan