Internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supakiller

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Hallo,
ik maak mijn site met php en check het allemaal na op mozilla en daar werkt het goed, maar zodra ik het check met internet explorer is alles door elkaar, waarom?!!!

Het is echt frustrerend..

mvg,
supakiller

Dat ligt waarschijnlijk aan je CSS stylesheet. Meer kan ik er zo niet over zeggen. :P

Nee want alles blijft hetzelfde qua CSS style. alleen alles komt op andere plekken enzo.
De php loopt niet meer goed zeg maar..

Het kan bijna onmogelijk zo zijn dat de PHP anders is, want die wordt afgehandeld door de server, niet door IE.

Leg de broncodes van beide versies eens langs elkaar; die zouden gewoon precies hetzelfde moeten zijn.

Als je dat eens doet en alle fouten oplost, zijn de meeste van je problemen ook opgelost.

Het gedeelte waar de php in staat, verdwijnt terwijl hij het bij mozilla wel laat zien, en er zijn geen fouten gevonden. Een paar kleintjes van dingen die in hoofdletters geschreven moesten worden..

Het gedeelte waar de php in staat verdwijnt? :/

Heb je een link naar je site zodat wij het ook kunnen zien?

Nou, ik denk dat ik al weet waar het aan ligt..

Ik gebruik
PHP:
print <<<ENDHTML 

TEKST ----

ENDHTML;

en dat werkt bij mozilla, maar werkt dat ook bij ie , want dan weet ik ook waar het aan ligt . ;)

** Ik heb ook een stukje
PHP:
<tr>

<td class='menu'>

- Contant: <b>

$$data->contant</b>

</td>

</tr><tr>

<td class='menu'>

- Bank: <b>
$$data->bank</b>

</td>

</tr>

En nu wil ik dat dit in valuta word weergegeven, dus 100000 wordt 100,000. iemand enig idee ?

Laatst bewerkt:
number_format of money_format :)

Bedankt maar nu het probleem met ie ..
Inloggen kan ook niet.. ik heb een checklogin sessie gemaakt, en als je niet ingelogd bent keer je terug naar de index, alleen hij keert daar iedere keer terug naar de index..

Laatst bewerkt:
Bedankt maar nu het probleem met ie ..
Inloggen kan ook niet.. ik heb een checklogin sessie gemaakt, en als je niet ingelogd bent keer je terug naar de index, alleen hij keert daar iedere keer terug naar de index..

Dan is er iets fout... wat? Geen idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan