Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerelVoorbach

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Hoi,

Door een aantal virussen heb ik internet explorer moeten verwijderen.
De virussen zijn nu allemaal weg en ik heb ik Firefox gedownload.
Doet het prima, maar alleen als ik hem open met 'Als administrator uitvoeren' klik.
Heel vervelend. Daar komt bij dat ook nog eens de rest van als mijn programma's het niet meer doen. Onder andere Word, de printer, Itunes, maar ook youtube.
Bij youtube krijg ik een melding dat ik Adobe moet downloaden.
Ik doe dat, krijg ik (Net zoals bij alle andere programma's die ik wil openen) de vraag wáármee ik het wil openen. Ik probeer het een en ander maar krijg steeds weer te horen dat het niet gaat lukken.
In feiten kan ik bijna niks meer gebruiken op mijn computer, dus ik besloot opnieuws Internet Explorer (8) te downloaden.
Dan lukte bijna. Totdat ik weer een foutmelding kreeg en wéér niet begreep wat er mis was..
Is er iemand die dit probleem herkent en mij kan helpen?
Ik zou graag willen dat mijn computer het weer doet zoals deze het altijd gedaan heeft.

Groeten,
Merel Voorbach
:(

Laatst bewerkt:
Ondertussen heb ik weer Internet Explorer, alleen nu komen de oude klachten weer terug.
Sites die opeens openen (RON) (?):confused:
En het geluid van een idols auditie (?!?!?!)
Die ik zo ondertussen wel mee kan praten omdat ik 'm uit m'n hoofd ken.

Msn Messenger doet het óóóók niet meer, omdat ik geen internet verbinding heb.
(Die heb ik echter wel, ik heb alles gecontroleerd.)

Helaas kan ik geen printscreen laten zien, want als ik een bijlage wil toevoegen, vraagt ie waarmee ik dat wil openen, dat wil ik opslaan/uitvoeren, vraagt ie hetzelfde en zo gaat het maar door.........

Waardeloos..:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan