internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra50

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Berichten
339
als ik ga zoeken naar een bepaald onderwerp bijv.een programma om te defragmenteren krijg ik een hele lijst in een vreemde taal ipv hollands.Wat zou er fout zijn ???
 
Hollands? Waar wordt dat gesproken dan?
Maar goed, welke zoekmachine gebruik je en welke zoektermen? Als ik met google.nl zoek op "defragmentatie" dan krijg ik alleen resulaten in het Nederlands.
Welke talen krijg je er zoal bij?
 
Hollands? Waar wordt dat gesproken dan?
Maar goed, welke zoekmachine gebruik je en welke zoektermen? Als ik met google.nl zoek op "defragmentatie" dan krijg ik alleen resulaten in het Nederlands.
Welke talen krijg je er zoal bij?
het lijkt op zweeds of fins of iets dergelijks,ineens was het in een vreemde taal en totaal geen nederlands.
 
het lijkt op zweeds of fins of iets dergelijks,ineens was het in een vreemde taal en totaal geen nederlands.
Plak hier eens een zinnetje voor de gein?
Nou weten we trouwens nog altijd niet met welke zoekmachine je zoekt.

Het is trouwens sowieso een goed idee even te kijken of er geen narigheid op je PC staat, je kunt malwarebytes installeren en het je PC laten inspecteren.
 
Plak hier eens een zinnetje voor de gein?
Nou weten we trouwens nog altijd niet met welke zoekmachine je zoekt.

Het is trouwens sowieso een goed idee even te kijken of er geen narigheid op je PC staat, je kunt malwarebytes installeren en het je PC laten inspecteren.
Ja sorry het is ingewikkeld,mijn computer is ok maar dit gebeurt op computer van mijn buurvrouw,ik zal het copieeren de volgende keer,ze gebruikt Internet explorer.Veel dank voor je reactie !!!
 
Ja sorry het is ingewikkeld,mijn computer is ok maar dit gebeurt op computer van mijn buurvrouw,ik zal het copieeren de volgende keer,ze gebruikt Internet explorer.Veel dank voor je reactie !!!
en ineens is alles weer in de nederlandse taal !! heel raar !! Dank je voor advies !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan