Internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sopur

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2002
Berichten
238
Ik krijg steeds de volgende melding als ik IE start:

"wilt u dit script stoppen?"

Wat is hier aan te doen?

Bedankt alvast voor het antwoord.
 
Heb je Java, flash player goed geinstalleerd? Schoon je PC ook eventjes op met CCleaner.
 
Combineer [windowstoets+r] -> typ: inetcpl.cpl -> tabblad beveiliging -> klik op Aangepast niveau -> Vink bij uitvoeren van scripts Inschakelen of uitschakelen aan in plaats van vragen..
Succes.:d
 
Welke website word geopend als je IE opstart??
 
Dorado:
uitschakelen staat al aangevinkt. Moet ik nu inschakelen proberen?

Luuknl: IE start op in de opgegeven sartpagina zoals altijd.

Heb nooit geen problemen gehad maar gisteren begon het zomaar opeens.
 
lord4163:
Heb je Java, flash player goed geinstalleerd? Schoon je PC ook eventjes op met CCleaner.
Hoe weet ik dat Java goed geinstalleerd is en wat moet er allemaal aangevinkt staan bij CCleaner?
 
Als Ccleaner geïnstalleerd is, kun je deze meteen laten schoonmaken. Je hoeft zelf niets in te stellen.
 
Welke website word er precies geopend? Is dat gewoon google.nl of een andere site ofzo. Kan natuurlijk ook zijn dat die webpagina het veroorzaakt;)
 
Ik heb ccleaner laten draaien maar dit herlpt niks.
De startpagina is de pagina van mijn provider maar ik heb het ook op andere pagina's.
 
Ik heb nu de juiste Java geinstalleerd en de computer opnieuw opgestart maar het probleem blijft bestaan ook als ik bv de site van Java opent.
 
Lijkt me toch wel dat je een antivirus gebruikt?

Je kan ook even scannen met hitman, sas of mbam
 
Ja natuurlijk ik gebruik McAfee maar kan ik ook nog een apart malware prog gebruiken of is dit overbodig??

Ik heb nu alle opties die gemeld zijn gebruikt en ook mijn computer laten scannen door McAfee en ik geloof dat het probleem is opgelost maar heb weer een nieuw probleem:

Heb nu iedere keer dat ik de meldig krijg:

IE werkt niet meer.

Hoe los ik dit op?
 
Problemen lijken opgelost!

Allen bedankt voor de snelle hulp.
 
Kan ik alles wat MBAM vind (32) zo maar weg doen?
 
Sterker nog: Je MOET het weg doen. Het zijn virussen of spyware;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan