internet explorer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Het openen van websites en doorbladeren van sites gaat steeds trager.
Ik heb al meerdere malen gescand op virussen ,malware en spyware maar geen resultaat.
Heb ie ook al een keer gereset maar weer geen resultaat.
wie kan mij uit deze problemen helpen want het is erg vervelend als je moet wachten voor een site opend. Ik heb ook een systeemherstel geprobeerd maar dit lukte niet omdat hij een bestand niet kon openen. ik gebruik een testversie van g-data 2012 van een maand en heb ie 9.
alvast bedankt.

Dat is absoluut niet slecht of langzaam. Het enige wat ik kan bedenken is dat je pc traag is. Vermeld daarom maar even de specs van je pc.

Laatst bewerkt:
ccleaner heb ik laten lopen en de pc op laten schonen maar dit helpt er ook niet aan.
wat bedoel je met dlspecs????

Spelfoutje op mijn telefoon: moet "de specs" zijn. Ik pas het even aan.

Daarmee worden de systeemeigenschappen van uw computer bedoeld. Zo kunt u eventueel het merk en type van uw computer doorgeven. Welke Windows versie + eventuele servicepacks. Welke antivirus en firewall software wordt er gebruikt. Welke browser ( Internet Explorer versie 7,8,9 / Firefox, etc).

systeem.jpg
dit is het systeem en ik werk met internet explorer 9

heb het een en ander gedaan maar ik heb het probleem nog steeds.
heb de prvider gebeld om mijn modem te testen en de router maar die zijn perfekt.
ik ben bang dat het in windows zit anders weet ik het niet
heb ie9 al meerdere malen opnieuw geinstalleerd dus daar zit het ook niet in.

op mijn laptop heb ik ook windows 7 ultimate en ie9 daar heb ik geen problemen mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan