Internet exproren installeerd activeX bestand niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Berichten
894
Hallo,

Ik heb thuis een IP webcam in mijn draadloze netwerk opgenomen.
Ik kan nu vanaf mijn laptop en smartphone de webcam bekijken.
Vanaf mijn laptop echter werkt het alleen met Chrome en met Firefox en niet met de internet-explorer. Die weigert het Active X progamma te installeren.
Dan krijg ik steeds deze melding.(zie foto)

De reden dat ik het vanuit IE wil bekijken is omdat de interface uitgebreider is dan in Chrome of Firefox, wat opzich ook al vreemd is maar ok.

Iemand een idee wat ik moet doen?

Win 7-64 bit, IE9.
 

Bijlagen

  • cab.jpg
    cab.jpg
    65,5 KB · Weergaven: 36
Hallo. Je zou dit eens kunnen proberen. Ga naar menu extra, dan naar tabblad internetopties, dan tabblad Beveiliging, dan- internetzone, dan knop Aangepast niveau.Onder het kopje Diversen kom je tegen Gemengde inhoud weergeven---> Toestaan (i.p.v. vragen). Schrijf even op wat je doet kun je altijd terug.
 
Ik kan daar kiezen uit Inschakelen, Uitschakelen of Vragen, geen toestaan dus maar ik neem aan dat het dan Inschakelen moet zijn? Die was geselecteerd.
 
Ja natuurlijk inschakelen dat is ook mogelijk. Maar ik zie dat het gaat om een DV camera en zocht even, daar zegt men dit van. Kennelijk zit daar de oplossing. PDF document. Nu ben ik eens benieuwd. Klikkerdeklik ;)
 
Sow, er is nogal wat te doen over die fout op het internet. Ik krijg de foutmelding inmiddels niet meer, ook de uitgebreide interface is te zien, maar het beeld is nog op zwart.
Verder spitten dus maar weer en bedankt voor het duwtje in de goede richting!
 
Oke duwtje. Ik hoor het wel weer beeld zwart. Dat is niet goed. :( Ik wacht af.
 
Als ik het IP adres in tik in IE, moet ik mijn inlognaam en wachtwoord van mijn IPcam invoeren. Daarna krijg ik een keuzemenu met 3 opties.
Ik kan kiezen voor
1: ActiveX mode for IE browser;
2:Server Push mode for Firefox en Chrome browser;
3: Mobile Mode.

Bij 1 krijg ik die eerdergenoemde meldingen niet meer maar geen beeld en bij 2 & 3 heb ik wel beeld......
 
Dan kan het zijn dat je Internet Explorer in moet stellen als standaard browser en/of Internet Explorer opnieuw instellen. Zou dit het dan kunnen zijn. Maar daar ben ik niet zeker van. Anders zou ik geen andere oplossing weten. Wat een gedoe he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan