Internet favorieten alfabetiseren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiOuX_NL

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2002
Hallo,

Waar ik mij een beetje aan erger is, dat wanneer ik een nieuwe map in mijn internetfavorieten wil gaan maken, ik de hele lijst met mappen niet gealfabetiseerd kan krijgen.

In ieder geval krijg ik met de rechtermuisknop niet de optie te zien dat het automatisch gealfabetiseerd kan worden.

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Bedankt!

In IE, klik op Favorieten (helemaal bovenaan naast Beeld), rechtsklik op een willekeurige map en kies Sorteren op naam, zo doe ik het altijd.

Laatst bewerkt:
Ja,

Het klopt wel wat je zegt, maar dat kan niet als je de werkbalk favorieten opent (bovenaan het scherm), zodat je dan alle mappen van je favorieten aan de linkerkant van je scherm te zien krijgt.
En juist DEZE lijst met de opties 'favorieten 'TOEVOEGEN' en favorieten 'INDELEN' zit dus niet de optie 'Op naam sorteren' die gekozen kan worden :(.

Alfabetisering in IE is gaar idd, hij kan enkel alleen of mappen of de favorieten alfabetriseren.

Mogelijke oplossing is de favorieten zelf in de browser te verslepen, of (het is je vraag niet, maar zal tochmaar f melden) je zou een browser kunnen gebruiken met een betere bookmarkmanager dan IE en waar dit wel in kan. MozillaFirebird bv.

succes.

Als je het zo doet zoals ik schreef staat alles toch op volgorde als je naderhand je Favorieten opent via de optie die jij beschrijft, dus dan is het toch opgelost? :8-0:

Hoy,

In het start menu staat ook de map favorieten, als je daar op een favoriet gaat staan en rechtsklikt heb je wel de keus om te sorteren op naam, en het werkt nog ook, in Windows 98. Daarna staan de favorieten in Internet explorer netjes gesorteerd. Probeer dat eens.

Geplaatst door gezina
Als je het zo doet zoals ik schreef staat alles toch op volgorde als je naderhand je Favorieten opent via de optie die jij beschrijft, dus dan is het toch opgelost? :8-0:

Hoi,

Klopt gedeeltelijk, want de favorietenmap die je opent in de Windowsmap staat vreemd genoeg wel automatisch op alfabetische volgorde, maar dat geldt niet voor de lijst die je opent in je werkbalk. Elke keer als je een nieuwe map wilt aan gaan maken, dan zet hij de nieuwe mappen onderaan de lijst, en alfabetiseert ze niet automatisch.

Ik gebruik trouwens geen Windows 98, maar Windows XP Home Edition.

Geplaatst door @temptation
Alfabetisering in IE is gaar idd, hij kan enkel alleen of mappen of de favorieten alfabetriseren.

Mogelijke oplossing is de favorieten zelf in de browser te verslepen, of (het is je vraag niet, maar zal tochmaar f melden) je zou een browser kunnen gebruiken met een betere bookmarkmanager dan IE en waar dit wel in kan. MozillaFirebird bv.

succes.

Hoi,

Inderdaad, ik versleep inderdaad helaas regelmatig de internetlinks naar de browser en alfabetiseer ze handmatig :(.
Bookmarkmanagers? Om eerlijk te zijn heb ik daar nog niet eerder van gehoord. Is het programma 'MozillaFirebird' gratis software?

Laatst bewerkt:
Nou ja, zoveel nieuwe mappen maak je toch niet, een paar klikken zoals ik heb beschreven en ze staan weer netjes op rij. Heb al verder gezocht maar kan er verder niets meer over vinden, mogelijk weten anderen nog een oplossing.

Geplaatst door SiOuX_NL

Hoi,

Inderdaad, ik versleep inderdaad helaas regelmatig de internetlinks naar de browser en alfabetiseer ze handmatig :(.
Bookmarkmanagers? Om eerlijk te zijn heb ik daar nog niet eerder van gehoord. Is het programma 'MozillaFirebird' gratis software?

Ja stelt ook weer niet de hele wereld voor hoor:D
getpicture.php

Ge komt in de bookmarkmanager in mozillaFirebird door iin de werkbalk op Bookmarks>Manage bookmarks... te drukken.

Het is een manager voor bookmarks in mozillafirebird browser ingebouwd en werkt uiteraard alleen hierin.
Omdat ik zelf erg goede ervaringen heb met die manager en eiglijk alles van Mozilla vind ik het wel aan te raden.

Voor een beschrijving over mozillafirebird zie:
http://www.mozilla.org/products/firebird/
http://www.mozilla.org/products/firebird/why/
http://texturizer.net/mozilla/nl/firebird/index.html

Overigens kan het wellicht ook wel mbv een tool of wat dan ook, maar deze browser is imo zo lean dat ik het zonde vond om niet te vermelden...
EDIT
Geheel gratis idd:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan