Internet Foutmelding + gratis software

Status
Niet open voor verdere reacties.

abilal

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2001

Beste,
Als ik een web open en wil wat downloads te doen, krijg deze foutmelding (the exception unknown sofware exception(0x0eedfade) occurred in the application at location 0x7c81eb33.) en wanneer ik op ok/cancel klik, sluit de venster op. Dus mijn vraag is, hoe kan ik deze foutmelding vanaf komen???

Mijn tweede vraag gaat over een gratis software. M.B.T een vrijwillige organisatie voor de jongeren, willen we hebben een kant en klaar gratis sofware die ons helpt over de administratie werk, zoals leden admin, financiele admin, en projects/plaining admin, in het grote een organizer die alles erop an eraan heeft.

We zullen heel dankbaar voor u zijn.
tot uw reactie.
MVG.
Abilal

Een programma met zoveel opties is vaak niet gratis te verkrijgen... Ik denk dat je daarmee weinig gelukt zult hebben.

Dank voor het reactie,
Ik wou echt niet zeggen dat we een top software moeten hebben, maar il bedoelde een gewoon simple software die met verschillende opties kan hebben...
Als iemand anders weet...

Dank u nogmaals,

Abilal

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je voor de gratis software iets moet gaan zoeken in Open Office (gratis pakket van Microsoft Office) en daarmee zelf moet gaan programmeren.

Leden administratie bijvoorbeeld in Acces, en Financiele administratie in Excel.
Wellicht heb je het office pakket al op je pc. Dan heb je geen open office nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan