Internet gaat spontaan op Offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo beste lezer(es),

Ik heb ca. 2 maanden dat het internet af en toe spontaan op Offline gaat. Dan moet ik via het menu onder Extra, de vink voor offline weg halen, om weer internet te hebben. (soms wel 2 x achter elkaar).

De pc draait op windows XP Home origineel)
provider is Tele2 20 mb ADSL
ik maak gebruike van een router Sitecom 4S
er zit een draadloos netwerkkaart in de pc, maar deze is niet ingeschakeld en de antenne heb ik losgedraaid

Er zitten 4 pc's op de router aangesloten en alleen de pc die naast de router zelf staat, heeft dit probleem. De andere pc's hebben geen problemen.

Ik heb eind 2007 wel een update gedaan van windows, maar kreeg een melding dat iets niet kon. Heb de update niet doorgezet, de pc had geen probleem. Weet niet of dit het huidige probleem veroorzaakt heeft,

Wie kan mij helpen met dit irritante probleem?

groet,

Robin
:)

Is je internet verbinding plotseling verbroken? Of staat er alleen in internet explorer dat vinkje?

alleen bij internet explorer staat het vinkje. Ik ontdek net dat ik sinds gisteren ook geen emailberichten kan ontvangen via Outlook express.

Robin

Hoi,

Intussen heb ik hulp van ASO Nucia, en het lijkt er op dat het probleem veroorzaakt wordt door dat ik NOD 32 en Norton op de PC hebt.

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan