internet history

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disturbed

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Berichten
808
Hoi,

Is het mogelijk dat als ik de tijdelijke internetbestanden, cookies heb verwijderd om toch nog na te gaan op welke sites iemand heeft gezeten?

En zo ja, hoe kan ik dit doen dan nagaan?
 
Als het goed is staat de geschiedenis er dan nog gewoon. Dan moet je ff in IE op het klokje met het pijltje klikken. (Die staat naast Media in de Tab Standaardknoppen)
 
en als deze ook zijn verwijderd kan ik toch nog op de een of andere manier achterhalen op welke sites iemand heeft gesurft op mijn computer?
 
Ik gebruik om "gebruikers" sporen op m'n pc te wissen MRU-blaster.
Deze gebruikt ook "silent clean" zodat je laatst gebruikte plaatje, documenten, links in Internet explorer, enz gewist worden.
Kijk hier voor wat uitleg van Saldos en Pieter plus download link;
Mru-blaster
Lees ff goed door wat het doet.
Auto-aanvullen werkt dan bijvoorbeeld ook niet omdat het na een opstart gewist/geleegd wordt.
Cookies en temporary internet files kan je ook laten legen.:)
 
Als het om jou eigen PC gaat is het vrij makkelijk. Sommige programma’s, zoals NIS, houden een log file.
Bij NIS klik je deze aan, vervolgens bij OPTIONS, kies je voor INTERNET SECURITY en bij tabje GENERAL klik je VIEW EVENT LOG. Kies een van de tabjes dat je krijg, ik denk CONNECTION, en check de lijst!

Falco
 
Geplaatst door Disturbed
Hoi,
Is het mogelijk dat als ik de tijdelijke internetbestanden, cookies heb verwijderd om toch nog na te gaan op welke sites iemand heeft gezeten?
En zo ja, hoe kan ik dit doen dan nagaan?


Disturbed,
MRU blaster verwijder alles waaruit je kunt zien op welke sites je bent geweest.
Het enige wat het niet verwijderd is de index.dat bestand. Dit is ook een bestand waaruit je kunt zien op welke sites je bent geweest. Die kun je niet verwijderen behalve in DOS.
Maar makkelijker is om het te doen met een programma.
Download dit programma en die verwijderd jouw index.dat:
http://www.pcmesh.com/cic.exe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan