Internet Hulp Gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
beste mensen sinds gister doet me internet het niet meer
bij de andere 2 computers doet hij het weer aleen bij mij niet ik had perongeluk iets gewijzigd in de router met geluk ben ik er nog ingekomen en heb het weer goed gezet aleen nu heb ik geen internet verbinding en dan kan ik een verbinding kiezen om connectie te maken aleen lan verbinding staat er niet bij aleen directe verbinding en me bluetooth van me telefoon verbinding hoe krijg ik die lan verbinding daar bij internet opties> verbindingen help want ik heb me internet hard nodig

alvast bedankt:thumb:

Iedereen wil graag met spoed geholpen worden, daarom dat gedeelte uit je titel gehaald.;)

doe dan maar een systeem herstel.
oja en gebruik eens punten in je zin........
het is nu 1 lange zin zonder betekenis.

doe dan maar een systeem herstel.
oja en gebruik eens punten in je zin........
het is nu 1 lange zin zonder betekenis.

oh sorry maar als ik systeem herstel doe blijft alles gewoon op de computer he

ja.....
behalve als je heel veel programma's geinstallerd hebt tussen de tijd van herstel en nu

nee het helpt nog niet, we hebben naar @home gebeld en we krijgen donderdag een nieuwe kastje. hopelijk werkt het dan jullie horen anders nog wel van me maar toch bedankt voor jullie reacties.:thumb:

hij werkt gelukkig weer en ik hoop dat als ik dat nieuwe kastje krijg donderdag dat ik dan geen problemen meer krijg want ik krijg port forwarden maar niet voorelkaar en dat soort dingen met ip en internet maar ja het is gelukt.

En bedankt voor jullie hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan