Internet icoontje doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiddeishier3

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Hallo,

Sinds 2 dagen heb ik een probleempje met het interneticoontje rechtsonder in het scherm. Het probleem is als volgt:
Ik ben verbonden met een draadloos netwerk en kan gewoon internetten, maar het icoontje geeft aan dat ik geen enkele internetverbinding heb.

Heeft er iemand hier een oplossing voor?
Ik heb een screenshot van het probleem gemaakt.

Alvast bedankt!
Hidde Z.

internet.pnginternet.png

Ik zie geen probleem, op geen van de 2 plaatjes. Verkeerde plaatjes geupload?

Tijs.

In de balk staat het icoontje van geen internetverbinding. Zowel geen wifi als geen ethernet verbinding. Als ik op het icoontje klik krijg ik wel te zien dat ik internet heb. Het is alleen heel vervelend dat ik niet meer het wifi logo in mijn taakbalk heb staan. Nu kan ik namelijk niet de signaalsterkte in 1 oogopslag zien.

Probeer eerst een nieuwe opstart en kijk het nog eens aan. Dan dit: Mogelijk heb je meerdere netwerkverbindingen, waarvan er een niet verboden is.

Als internet gewoon werkt zou ik me er niet al te druk om maken. Anders klik je eens met rechts op het verbinding icoon, en ga je naar het netwerk centrum.

Klik dan op "Adapter instellingen wijzigen" in de linker kolom. Welke verbindingen zie je, en welke status hebben ze?

By the way heb je ook geen geluid. Maar dat is wat anders.

Laatst bewerkt:
Als je een kabel aansluit, veranderd het icoon dan wel?

Nee, ik krijg wel kort een ronddraaiend blauw dingetje in het icoontje en daarna krijg ik weer het geen verbinding logo. Het internet doet het dan wel gewoon via de ethernet poort.

@Hidde
Heb je de suggestie van manamana al geprobeerd?
Probeer eerst een nieuwe opstart en kijk het nog eens aan. Dan dit: Mogelijk heb je meerdere netwerkverbindingen, waarvan er een niet verboden is.

Als internet gewoon werkt zou ik me er niet al te druk om maken. Anders klik je eens met rechts op het verbinding icoon, en ga je naar het netwerk centrum.

Klik dan op "Adapter instellingen wijzigen" in de linker kolom. Welke verbindingen zie je, en welke status hebben ze?

By the way heb je ook geen geluid. Maar dat is wat anders.

:thumb:

Ik had helemaal over die post heengelezen, sorry!!!
In de adapterinstellingen staat alleen mijn bluetooth adapter.
Ook weet ik zeker dat ik maar met 1 netwerk verbonden ben.
Het is niet een groot probleem dat icoontje niet de signaalsterkte weergeeft, het is gewoon een beetje irriterend.
Ik heb wel geluid alleen deze heb ik gedempt, dit is dus geen probleem.

Mhh. Proberen. Type eens netwerk onder op je grote startknop. Geef geen enter. En klik dan op netwerkcentrum dat zie je dan staan als het goed is. Klik dan ergens onder problemen oplossen. Laat dat eens zijn werk doen als dat kan. Daar staat dan ergens netwerkadapter tussen.:(
Dan weer opnieuw opstarten.
Wellicht dan deze nog. Start je computer eens op in veilige modus met internet verbinding. Rustig afwachten. Dan weer sluiten en opnieuw opstarten.
Heb je bij apparaat beheer gekeken geel kruis of zo of uitroepteken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan