Internet Icoontje

Status
Niet open voor verdere reacties.

chw

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Berichten
140
Start computer op met windows 7.Ga naar Google Chrome en kan op internet.
Alleen het Internet Icoontje rechts onder in de balk is nog bezig met verbinding.(duurt ook even voordat het goed is)en
Normaal is het Icoontje ook snel klaar,maar moet nou paar min wachten.

Iemand een idee


Mvr gr chw
 
Probleem oplossen helpt niet,en dat andere ook niet.Internet is wel snel,maar zoals ik aangaf kan ik al op internet terwijl het internet icoontje nog een tijdje bezig is met internet

Mvr gr chw
 
Laatst bewerkt:
Nee is nog hetzelfde.Zal het proberen iets beter uit te leggen.
Rechts onder staat een icoontje voor internet met meerdere streepjes.Start de computer op en het icoontje komt met een blauw rondje tevoorschijn.
Als het blauwe rondje na lange tijd weg is zie de streepjes en dan is het goed.
Maar ik kan al voor dat die streepjes er zijn op internet,dan is nog enige tijd het blauwe rondje bezig .En dat was voorheen niet.

Hoop dat iemand nog een idee heeft

Mvr gr en dank chw
 
Hallo.

Overweeg systeem herstel naar een punt voordat het probleem optrad. Enkele dagen terug denk ik dan. Het kan zijn dat je daar iets moet aanvinken zodat je nog iets verder terug kan.
 
Voor de zekerheid. Scannen met MBAM pak de free versie. Kijk uit vink uit wat je niet nodig hebt.

Driver probleem kennelijk
 
Helpt ook al niet,.
Maar wat ik gek vindt is dat als ik een update doe en dan opnieuw opstart doet ie het goed.
Maar na nog een keer opstarten weer niet.

Mvr gr en dank chw
 
Je map met downloads gooi die is helemaal leeg. Kijk maar eens wat erin staat misschien denk je van "oeps" wat is dat veel.

Of is die al leeg.

Hoeveel virus scanners heb je erop staan. Het zijn zomaar wat ideeen he. :p
 
Laatst bewerkt:
Alles is leeg,maar nog steeds dat het meer als twee min duurt voordat het icoontje er helemaal is

Mvr gr chw
 
als alles gewoon goed gaat zou ik het zo laten. Het enige wat ik me nog kan bedenken is om de standaard browser Internet Explorer te laten zijn.
 
Het heeft het ook altijd goed gedaan ,vandaar ik het vraag.Hoop het toch nog te vinden.

Mvr gr en dank chw
 
Ja naar al die probeersels is het niet gelukt jammer, maar helaas. Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan