internet in het buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

axedax

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
hallo,,

ik ga binnenkort op vakantie naar turkije, kan ik ook met een nederlandse laptop wat ik van hieruit meeneem
zonder problemen in het buitenland op het intenet
alvast bedankt,,,

Ja hoor die werken ook gewoon in Turkije!

Alleen moeten de faciliteiten er wel zijn.
Waar hebben we het dan over hotel bijv.? Mogelijk zijn er dan wel kosten aan verbonden.

nee geen hotel, gewoon in het dorp hoogstwaarschijnlijk op de wifi van de buren of ik laat het voor een maand aansluiten op de adsl
bedankt voor uw eerdere reactie

mvg,,,

Voor een maand adsl? Dat lijkt me een twijfelachtige optie.
Wifi van de buren ( met toestemming neem ik aan), hangt wel af van afstand en is in principe mogelijk. Heb je wel de key nodig!

tuurlijk met toestemming van de buren, ik hoop dat ze zo vriendelijk zijn om de key te lenen voor een maand.

wederom bedankt,,

mvg,,,

Ook een optie; koop een turkse simkaart met prepaid internet erop. Laten we zeggen een 5GB of zo... Die druk je in je Android telefoon (als je die hebt) en op die telefoon zet je tethering aan. Je telefoon is nu een "wifi-modem". Met je laptop verbinding maken en je kunt internetten...

Niet vergeten je tethering weer uit te zetten als je het niet meer nodig hebt...

deze is een veel betere optie,, dankjewel voor de tip
ik ga s snel zoeken naar die simkaarten en wat het allemaal kost

dank u zeer

mvg,,

Dat betekend wel dat je op je eigen NL nummer dan niet te bereiken bent. Dat vang je op door je eigen nr door te schakelen naar je turkse nummer. De kosten van gebeld worden zij dan wel voor jouw rekening...

ok,,,, dan is het mischien het beste on de NL nr niet door te schakelen

wederom bedankt,,,

Mvg,,,

ik heb vandaag s rondgeken,, ik denk dat ik een Samsung Galaxy Tab 10.1 (3G+WiFi) ga aanschaffen
deze kan ik dan ook weer thuis gebruiken
ik denk dit het beste oplossing is
Mvg,,,

Wanneer je een tablet met 3g hebt kan de sim daar uiteraard ook in...

hallo,,
ik heb toch besloten om een pc op vakantie mee te nemen naar turkije
hiervoor ben ik op zoek naar een sterke wifi ontvanger,, maar ik heb s gekeken op het net
en ik weet niet naar welke specificaties zoals (dbi en 300 mbps etc)ik moet zoeken voor een sterke wifi ontvanger en of er ook een antennen bij moet
of een netwerkkaart wat je in de pc kan indrukken met al dan wel of niet met een antenne,
moet ik dan ook erop letten of deze ontvangers in elke land functioneren.

mvg,,,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan