Internet instabiel bij VPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

grolschtukker

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Goedendag.

Ik weet niet of ik in het goede subforum zit, maar dat merk ik snel genoeg.
Ik maak, met een externe computer verbinding met het Universiteit Netwerk, via een VPN2 verbinding. Ik word ook gewoon geaccepteert in het netwerk en kan ook gewoon downloaden. Alleen wordt het dan heel erg instabiel. Ik word dan gewoon uit het internet gegooid (dus niet alleen uit de VPN). De ene keer na 1 minuut. De andere keer na 2 uur achtereen downloaden. Ik zit achter een router, en als ik eruit gegooid wordt, kan er op de andere computers ook niet geinternet worden. Ik moet dan de router resetten voordat die het weer doet.
Wie weet een oplossing voor dit probleem?

Met vriendelijke Groet,

Remco

Als een router op een gegeven moment het erg zwaar te verduren krijgt door veel data verkeer met meerdere computers tegelijk kan deze nog wel eens de weg kwijtraken en vastlopen.
Resetten is dan de enige optie.

Wellicht dat er misschien er voor die router een update beschikbaar is die dit soort problemen de das om doen.

jackall zei:
Als een router op een gegeven moment het erg zwaar te verduren krijgt door veel data verkeer met meerdere computers tegelijk kan deze nog wel eens de weg kwijtraken en vastlopen.
Resetten is dan de enige optie.

Wellicht dat er misschien er voor die router een update beschikbaar is die dit soort problemen de das om doen.

Het gebeurd net zo goed als er maar 1 computer aan staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan